Vandaag is challenge #3 van start gegaan bij Lori Boyd. En mocht ik guest designer zijn. De nieuwe kleuren zijn:
Het is een kleuren-combi die ik misschien zelf nooit gekozen zou hebben. Om precies te zijn de kleur bruin. Maar wel eentje die ik heel mooi vind. Dat vind ik nou zo leuk aan dit soort uitdagingen. En met een plaatje als baby Abby (de digi die ik koos als prijs) kan het niet stuk. Helemaal mijn smaak!
Dit werd mijn kaartje:
Groetjes, Angèle
Dear Lori and team...I enjoyed being your guest designer for challenge #3 Thank you so much.


7 opmerkingen:
Bruin en roze gaan heel mooi samen! Oók op je lieve babykaart... prachtig!!!
Bruin, roze, Eline papier, Lori en Angèle - ik vind het een super combi!
Heel mooi en ook lief is je kaartje geworden. En wat een leuke knoopjes. Is dat papier?
Fijne avond, groetjes, Judith
Ik vind m super geworden, zo kan je echt wel een uitdaging krijgen, maar het laat je ook weer anders kijken, erg mooi!
Zooooooooooooo schattig :)
Wat een leuk kaartje is dit zeg! Die poppetjes zijn zo dottig :)
leuk dat je gastdesigner mag zijn!
Groetjes
Vera
ps: morgen is het zover...Heesch ;)
Natuurlijk ben je gevraagd als guest-designer. Je kaartjes zien d´r altijd TOP uit!!
Daarom zijn uitdagingen inderdaad zo leuk! Want je kaart is super, juist ook door deze kleurencombi :)
Zo leuk dat je mocht guest designen en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt ook leuk gefotografeerd zo met die knoopjes toppie hoor. Enne die kleurencombinatie is heel erg mooi hoor.
Een reactie posten