Vandaag wordt de nieuwe uitdaging op het DCL-blog gepresenteerd. Challenge #78 Een leuke, bruikbare schets van Ellen ditmaal.
Sponsor is 't Bezig Bijtje en deze prachtige prijs stellen zij beschikbaar:
Tot slot mijn uitwerking. Ik krijg maar geen genoeg van dit papier van Eline's Huis. Twee kaartjes in verschillende maten en kleurtjes. Vandaag gaan ze op de post ;)
Fijne zaterdag, Angèle



14 opmerkingen:
Ze zijn èrg leuk geworden weer, Angèle!! Vooral de blauw/groen kleurencombi vind ik prachtig!!
Wens je een heel fijn weekend!!
XXXJenneke
Hele mooie kleurencombinaties! Die gevouwen vlinder is ook erg mooi!
Wederom 2 heel mooie kaartjes!
Leuke kleurtjes.
Heb je zoveel verschillende vlinderponsen ??
Wow,erg mooie kaartjes Angele !!!! Prachtige kleuren ook !
Groetjes Berdien
Superrrrrr mooie kaartjes!!
Echt heel leuk gedaan!
Ja het papier blijft leuk... *zucht* ;)
Groetjes,
Vera
Heel mooie kaartjes!! Het papier is en blijft ook zóóó mooi!
Wow zeg deze zijn zo mooi, schitterende frisse kleuren!
Het zijn twee prachtkaarten! Erg mooi inderdaad dat papier! De vlinders zijn een mooi accent.
Je kleed wordt goed gebruikt, hè?
Groetjes, Marjan
Wat een prachtige vlinders zeg! Ik vind het zo leuk om door mee te doen aan challenges op blogs te belanden die ik anders misschien nooit zou zien...
Warme groet, Renata
Prachtig Angèle!! Ikzelf ben helemaal wég van die blauw/rode kaart! Die vlinder, gemaakt van drie verschillende vlinders, is SUPER!!!!
WOW!! So incredibly lovely!!!
Wat zijn ze weer leuk!! Heerlijk papier is het toch :)
Ze zijn heel leuk geworden, ben helemaal weg van dit papier! Als alles hier wat rustiger is, en het stof neergedaald ga ik me ook eens storten op de DCL-challenge, lijkt me erg leuk! Maar geweldig gedaan weer, Angèle!
Ze zijn allebei helemaal top!
Groetjes Ellen
Een reactie posten