vrijdag 28 januari 2011

Butterfly kisses...

Vandaag wordt de nieuwe uitdaging op het DCL-blog gepresenteerd. Challenge #78 Een leuke, bruikbare schets van Ellen ditmaal.


Sponsor is 't Bezig Bijtje en deze prachtige prijs stellen zij beschikbaar:








Tot slot mijn uitwerking. Ik krijg maar geen genoeg van dit papier van Eline's Huis. Twee kaartjes in verschillende maten en kleurtjes. Vandaag gaan ze op de post ;)




Fijne zaterdag, Angèle

14 opmerkingen:

Jenneke zei

Ze zijn èrg leuk geworden weer, Angèle!! Vooral de blauw/groen kleurencombi vind ik prachtig!!

Wens je een heel fijn weekend!!

XXXJenneke

Anoniem zei

Hele mooie kleurencombinaties! Die gevouwen vlinder is ook erg mooi!

Petra Coolen zei

Wederom 2 heel mooie kaartjes!
Leuke kleurtjes.

Heb je zoveel verschillende vlinderponsen ??

Anoniem zei

Wow,erg mooie kaartjes Angele !!!! Prachtige kleuren ook !
Groetjes Berdien

Vera zei

Superrrrrr mooie kaartjes!!

Echt heel leuk gedaan!

Ja het papier blijft leuk... *zucht* ;)

Groetjes,

Vera

Anoniem zei

Heel mooie kaartjes!! Het papier is en blijft ook zóóó mooi!

Dora zei

Wow zeg deze zijn zo mooi, schitterende frisse kleuren!

Marjan zei

Het zijn twee prachtkaarten! Erg mooi inderdaad dat papier! De vlinders zijn een mooi accent.
Je kleed wordt goed gebruikt, hè?

Groetjes, Marjan

Renata van Miltenburg zei

Wat een prachtige vlinders zeg! Ik vind het zo leuk om door mee te doen aan challenges op blogs te belanden die ik anders misschien nooit zou zien...

Warme groet, Renata

Anoniem zei

Prachtig Angèle!! Ikzelf ben helemaal wég van die blauw/rode kaart! Die vlinder, gemaakt van drie verschillende vlinders, is SUPER!!!!

cnelson zei

WOW!! So incredibly lovely!!!

Inge zei

Wat zijn ze weer leuk!! Heerlijk papier is het toch :)

Natalie zei

Ze zijn heel leuk geworden, ben helemaal weg van dit papier! Als alles hier wat rustiger is, en het stof neergedaald ga ik me ook eens storten op de DCL-challenge, lijkt me erg leuk! Maar geweldig gedaan weer, Angèle!

Ellen zei

Ze zijn allebei helemaal top!
Groetjes Ellen