Enkele maanden geleden ontdekte ik het blog van Lori Boyd, genaamd 'By Lori Designs'.
Omdat ik weg ben van haar eenvoudige, prachtige tekeningen kocht ik er een aantal digi's.
Ze heeft op haar blog een kleuren-challenge en daar besloot ik aan mee te doen.
En kijk eens naar die heerlijke kleurtjes. Daar past het papier van Eline's Huis perfect bij!
Een goede reden om dat (alweer) te gebruiken ;)
De mooie tekst-digi is van Marjan. Te koop in haar winkeltje.
Dit werd mijn kaartje:
A lovely challenge, a color one, from 'By Lori Designs'
I truely love her images so I thought I would give this first one a try.
Here is my take, using Maisie, together with the beautiful papers from' Eline's House'. Sentiment is a digi from Marjan. You can click on the pic for a bigger one.
Thanks for looking, Angèle
Leuk dat je weer kwam kijken, Angèle

27 opmerkingen:
ohhh my goodness...this is gorgeous!!! I am so happy you shared with By LORi Designs!!
Hugs-Lori
Ooohhh... deze is echt zooo cute!!
Echt super lief kaartje met mooie kleurtjes :)
Gaaf gedaan, zo met die gekartelde rand.
Groetjes
Vera
Dit kaartje is echt weer een schatje, in het echt nog mooier :)
De kleurencombi is ook zo mooi, heel goed gekozen!
Liefs Viv
WAt een schatje, met die grote strik in het haar. Echt een cute kaartje!
wat een onzettend lief kaartje... en het poppetje zoooo lief, ga zeker even op haar site kijken
groetjes paulien
Ohhh, wat een cutie!
En wat is dit toch ook een leuk papier!
Groetjes Ellen
Darling!!!
Ik heb even een kijkje genomen op haar blog. Jij hebt de mooiste kaart gemaakt, vind ik!
groetjes, Judith
Super cute card! :)
This is stunning Angele.......love everything about it! Lovely shape and layout.....too cute. Thanks for joining us this week at BLD.
Dat is een geweldig leuk kaartje!
Oooo, wat schattig!!!
Awww....how cute is this! Love your shaped card and how you've used the colors!
P/s: Congrats on your dd's upcoming wedding! So exciting! :)
Wat een mooi kaartje, die kleurtjes zijn helemaal geweldig! Echt super, Angèle!
Volgens mij is het een freebie tekstje op mijn blog.
Groetjes, Marjan
Ik vind m super, mooie kleuren leuke afbeelding!
This is soooo cute. I love the card and the papers are adorable. Thank you for joining us this week for our first BLD challenge.
Echt een heel mooi en lief kaartje met hele lieve kleurtjes !!
Groetjes Berdien
It doesn't get cuter than this!! LOVE
it in every way!!!
Wat een geweldig leuk kaartje Angèle!! Ik vind die papierlijn ook heel goed bij het stempel passen! Goede keuze hoor!!
En nog van harte gefeliciteerd met het aanstaande huwelijk van Viv en Ivo!!
Oh so cute! I love your adorable card. Thanks for joining us for the fist BLD challenge.
Hugs,
Linda
supergaaf kaartje!
Wat een schatje, zeg!!!
En die tekeningen zijn inderdaad heel erg gaaf! Ga meteen even een kijkje nemen op haar blog!
Bedankt voor de tip, Angèle en ik wens je een fijne week toe!
XXXJenneke
Oooo Angèle, al weer zo'n prachtig kaartje. Soms zou ik willen dat ik maar een klein beetje van jouw kaartjes inspiratie had, dan kwam ik ook wat verder dan alleen maar anderen nadoen.
Liefs
Hinke
Oog wat een schatje
Enne het staat er al boven wat een cutie
Groetjes sylvia
Oh my gosh this is just darling! I love, love the layout! So cute! :D
x♥Tracey♥x...ƸӜƷ
Wow Angele wat geweldig zeg bedankt voor de tip ik ga daar eens even snuffelen want die digi's zijn wel heel erg leuk zeg.
So cute!!! Deze kaart klopt helemaal :)
Een reactie posten