De allereerste schets van 2011 bij DCL is van de hand van Miriam. En onze sponsor is Robyn's Fetish.
Het DT mocht een afbeelding kiezen uit hun collectie. Deze beker cacao was populair! Hoort ook bij de tijd van het jaar. Nieuwsgierig wat het team gemaakt heeft? De uitwerkingen zijn hier te vinden.
Er is ook weer een prijs te winnen en dat zijn 5 digi-plaatjes of 4 digi's en een papier-set naar keuze bij Robyn's Fetish.
Dit werd mijn kaartje:
Wie komt er meedoen bij Dutch Card Lovers?
Fijn weekend, Angèle


9 opmerkingen:
Ik heb de andere kaarten ook al gezien en bewonderd. De jouwe vind ik geweldig! Zo lekker fris met zulk leuk papier! Topkaartje!
Fijn weekend, Marjan
Wat een creatieve kaart!
Leuk die blauwe glitters op de slagroom ;)
Ik vind m zo enorm gaaf, en zo enorm mooi!
Leuk, dat 'boerenbont' papier! Je hebt helemaal de sfeer weten te vangen!!! Geniet van je weekend!
Een heerlijk 'cozy' kaartje, leuk ruitjespapier! Goed weekend:)
So warm and cozy and FABULOUS!!!
LOVE it!
te gek kaartje! speels en fris van kleur! helemaal goed!!!
Ik vind jouw kaart de mooiste, erg leuk papier heb je gebruikt!
groetjes van Judith
Geweldig deze kaart Angèle!
Prachtig gedaan!
Groetjes Ellen
Een reactie posten