vrijdag 7 januari 2011

Dutch Card Lovers #75

De allereerste schets van 2011 bij DCL is van de hand van Miriam. En onze sponsor is Robyn's Fetish.


Het DT mocht een afbeelding kiezen uit hun collectie. Deze beker cacao was populair! Hoort ook bij de tijd van het jaar. Nieuwsgierig wat het team gemaakt heeft? De uitwerkingen zijn hier te vinden.
Er is ook weer een prijs te winnen en dat zijn 5 digi-plaatjes of 4 digi's en een papier-set naar keuze bij Robyn's Fetish.


Dit werd mijn kaartje:



Wie komt er meedoen bij Dutch Card Lovers?

Fijn weekend, Angèle

9 opmerkingen:

Marjan zei

Ik heb de andere kaarten ook al gezien en bewonderd. De jouwe vind ik geweldig! Zo lekker fris met zulk leuk papier! Topkaartje!

Fijn weekend, Marjan

Petra Coolen zei

Wat een creatieve kaart!
Leuk die blauwe glitters op de slagroom ;)

Dora zei

Ik vind m zo enorm gaaf, en zo enorm mooi!

Anoniem zei

Leuk, dat 'boerenbont' papier! Je hebt helemaal de sfeer weten te vangen!!! Geniet van je weekend!

Inge zei

Een heerlijk 'cozy' kaartje, leuk ruitjespapier! Goed weekend:)

cnelson zei

So warm and cozy and FABULOUS!!!
LOVE it!

Margot zei

te gek kaartje! speels en fris van kleur! helemaal goed!!!

Judith zei

Ik vind jouw kaart de mooiste, erg leuk papier heb je gebruikt!
groetjes van Judith

Ellen zei

Geweldig deze kaart Angèle!
Prachtig gedaan!

Groetjes Ellen