donderdag 13 januari 2011

Just married!

Een eenvoudig, strak kaartje. Ik wilde het niet te zoet maken. Zodat de 'man' het ook een beetje weet te waarderen;). Maar ik ben heel benieuwd of jullie dit nu af vinden? Niet gekleurd en niet te veel details. Afbeelding is van Digi Stamp Boutique.


De 'gehaakte' achtergrond en sluier zijn geknipt uit tafelzeil. Leuk materiaal! Ik heb er plannetjes mee. Daar zul je nog meer van tegenkomen hier.

Fijne dag, Angèle

18 opmerkingen:

Judith zei

Ik vind dit kaartje helemaal geweldig. Je kanten achtergrond is super bedacht. Mag ik je idee ook gebruiken?
Fijne dag, groetjes van Judith

anja curvers zei

Ik vind je kaartje helemaal af hoor echt prachtig Angele een echte Angele hoor zeker met dat tafelzeil kom er maar eens op. Barst van de nieuwsgierigheid waarvoor je het nog meer gaat gebruiken.

Angèle zei

Tuurlijk Judith! Ik kocht het met een heel ander doel voor ogen (nee niet om op de tafel te leggen) en bedacht toen dat het leuk zou zijn op een kaartje ;) of op een lo natuurlijk.

Dora zei

Zo dat is even anders, maar ik vind m wel errug leuk, vooral door dat de achtergrond ook bewerkt is, knap werk hoor!

cnelson zei

This is just the cutest!! LOVE how you did the background and her veil with the lace!

Anoniem zei

Neeeeee.... niet verder kleuren Angèle!!! Hij is helemaal af zo, ik vind 'm prachtig!

Paulien zei

Vind de kaart helemaal af, tafelzeil op je kaart... hoe bedenk je het maar het ziet er super uit.

benieuwds wat je er verder mee gaat doen.

groetjes

Petra Coolen zei

Vind ´m prima zo!
Niks meer aan doen.
Wat een leuk idee dat tafelzeil.

Jenneke zei

Ik vind 'm leuk, Angele! Mis er helemaal niets aan!!
En de achtergrond is helemaal super! Ben benieuwd wat je er nog meer mee gaat doen..

XXXJenneke

Natalie zei

nee, niets meer aan doen! He-le-maal af zo... Tafelzeil, je moet er maar op komen, maar ooo wat een goed idee!!! Superkaartje is dit geworden!
Liefs, Natalie

Vera zei

Oohhh ik vind em echt te dottig!! Ook dat stukje kantspul wat dan weer terugkomt in de sluier is helemaal leuk!
Gaaf verzonnen!

Groetjes

Vera

Vera zei

Ha Angele!

Dank je wel voor je reactie op mn vlinderkaart.
Ik heb het nieuwe papier van Eline gezien... oeh weer om te smullen he!
Echt zo mooi... gelukkig gaat het papier van de oudere babylijn van eline aardig hard dus wie weet kan ik het nieuwe binnenkort wel kopen...
Een gluepad is een stempelkussen, maar dan ipv de inkt, zit er lijm in. Harstikke leuk als je je glitters eens op wilt maken. Kheb het gekregen voor mn verjaardag en het is erg leuk in gebruik. Ook kun je het leuk gebruiken om bijv wat krulletjes te stempelen en dan te beglitteren voor een achtergrond papiertje. De meeldraadsprietjes heb ik gekocht bij de Pipoos. Zit er een bij jullie in de buurt? Anders hebben ze ze vast ook wel bij een tuincentra.

Zo dit was em weer :)

Groetjes en een fijn weekend!

Vera

Anoniem zei

Super kaartje Angele !! Ik vind 'm helemaal mooi !
Groetjes Berdien

Inge zei

Goed idee deze achtergrond. Ik zie dat zeil ook weleens liggen en denk dat ik het de volgende keer níet laat liggen! Fijn weekend!

Ellen zei

Wat is die prachtig Angèle! Mooi in zijn eenvoud.

Groetjes Ellen

MirjamC zei

wat een leuke kaart! super idee het plastic kant! ik vind de kaart zo helemaal af, niks meer aan doen!

Viv zei

Wat een geweldig lief kaartje, mam! Zo`n leuk idee om het tafelzeil op je kaartje te gebruiken! De digistamp is zo romantisch, het kaartje is helemaal af!

Liefs Viv

Marjan zei

Jaaa.. leuk is je tafelzeil!! Ik had het inderdaad nog niet gezien, maar vind het heel erg mooi zo!

Groetjes, Maran