Ditmaal een schets van Yvon. Onze sponsor van deze week is
Paper Craft. Ze stellen deze leuke prijs beschikbaar. Wie komt er meedoen?
En dit is mijn kaartje geworden. Ik maakte het enkele weken geleden al. Toen was het echt winter en lag er een dik pak sneeuw. Maar het plaatje is toch meer dan schattig, niet? Overigens dromen de vogeltjes over de naderende lente, nieuwe nestjes en meer. En voorjaar...wie wil dat nu niet?
Fijne dag, Angèle
7 opmerkingen:
Ik vind je kaart super, dat textiel en inkt is ook erg mooi. Het plaatje is een snoepje :)
Mooi afgewerkt met een stiksteekje en winterse kleuren doen het goed!
Groetjes,
Vera
ow wat mooi je uitwerking, dat plaatje is inderdaad super!
Een grauwe, miezerige maandagmorgen dus dromen over voorjaar zijn hier van harte welkom (en niet alleen de dromen - ook voor de zon gaat de deur wagenwijd open... als-ie nou eens kwam...)
So lovely! Such a beautifully sweet image and I LOVE the lace behind it!
Ik kan niet wachten tot het weer voorjaar wordt!! Gisteren leek het er een beetje op, zonnetje en zachte temperaturen maar vandaag is het weer grijs en miezerig.... Nog even geduld hebben dus!
Jouw kaartje is weer helemaal top! Een lief plaatje en mooie, winterse kleuren!
Hoop dat alles goed is met jullie!
Fijne week, Angele!
XXXJenneke
Wat een lieverdje weer dit kaartje :) Deze kleuren zijn toch wel mijn favoriet voor de winter!
Het plaatje met de vogeltjes is zo schattig, hoe kom je daaraan?
De tulpen op de keukentafel geven me al wat voorjaar in huis, ik kan er echt van genieten!
Superlief is het! En wat een mooi en teer kaartje geworden! Dat tintje blauw is erg mooi!
Fijn weekend alvast, Marjan
Een reactie posten