woensdag 5 januari 2011

Love is in the air!



Allereerst de allerbeste wensen voor 2011. Geluk, gezondheid, veel inspiratie en creativiteit!

Drie weken niet gepost hier. Er kwam niet veel uit mijn handen. Wel een paar kaartjes, maar die kan ik nog niet laten zien ;)

Dit kaartje maakte ik vandaag. Aan de hand van de schets van Mojo Monday.




De afbeelding is van Digi Stamp Boutique. De stempel op het lint van Technique Tuesday. En papier van Eline's Huis. Dat papier blijft leuk om mee te spelen.

Nieuws is dat mijn oudste dochter Vivian trouwen gaat in juni. Met haar grote liefde Ivo. Dat feit inspireerde me tot het maken van dit kaartje. Er zullen er meer met dit thema volgen :0

Groetjes, Angèle

14 opmerkingen:

Natalie zei

Had natuurlijk het grote nieuws al gehoord, en gefeliciteerd! Echt leuk voor Viv, en voor mams natuurlijk ook! En wat een lief kaartje! Eline's papier is echt super, staat zeker nog op mijn verlanglijstje. En die digi-stamp is echt schattig!
Liefs, Natalie

Inge zei

Voor jou ook de allerbeste wensen! Wat leuk dat je dochter gaat trouwen :) En je kaartje is ook als zo leuk, vooral het stofje/lintje dat je eromheen hebt gerimpeld!

Anoniem zei

De allerbeste wensen, en gefeliciteer Angèle!!! Ik had het nieuws op Viv's blog al gezien... gaan ze in E'hoven trouwen? Dan kom ik ze zeker toejuichen op het plein voor het stadhuis hoor - lijkt me geweldig!!!

Anoniem zei

Ook voor jou nog de allerbeste wensen voor 2011 !! En wat superleuk dat je dochter gaat trouwen ! Moet toch heel bijzonder zijn als moeder zijnde. Ik vind je kaartje prachtig !!
Groetjes Berdien

Ellen zei

Gaaf kaartje Angèle!
Ik zag in het bericht hieronder trouwens ook iets heeeeeeeel moois....;-)

Groetjes Ellen

Viv zei

Wat een lief kaartje moeders!! Die digi stamp is echt een poepie :)
Erg mogen nog veel meer van deze leuke kaartjes komen, ik ben helemaal in de mood!

Liefs Viv

Petra Coolen zei

Je bent d´r weer!
Gelukkig....
Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar (met veel leuke, creatieve kaartjes :)

Wat een apart kaartje!
Vind die afbeelding vh taartje zo leuk.

Dora zei

De allerbeste wensen voor 2011!
En wat een mooie start van het nieuwe jaar deze kaart!

Judith zei

Hallo Angèle,
Via Inge (blogblom) heb ik jouw blog al een hele tijd geleden ontdekt. Nu wordt het tijd om volger te worden (-:
Gefeliciteerd met jullie dochter, leuk een trouwfeest in het verschiet.
Leuk is ook het kaartje van vandaag!
groetjes van Judith

Marjan zei

Geweldige kaart, Angele! Leuk om jou ook weer in blogland te zien.
Elines papier kreeg ik als prijsje van DCL, zo leuk!!Gefeliciteerd had ik je al en ook gelukkig nieuwjaar gewenst.

Groetjes! Marjan

cnelson zei

love, love, LOVE EVERYTHING about this!

Vera zei

Ja ik had je al een beetje gemist hoor hier in blogland! Maar gelukkig liet je nog wel een teken van leven weten via reacties op mijn blog ;)
Maar wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt! En het is ook een leuke sketch zeg!
Mooi papier gebruikt ;)
En dat lintje zo rondom vind ik ook erg leuk.

Groetjes en een fijn weekend

Vera

miriam zei

Hij is leuk angele
Ik wilde deze sketch ook nog maken vondt hem wel leuk

gr miriam

Jenneke zei

Ha, daar ben je weer!!
Natuurlijk ook voor jou de felicitaties met de verloving van Vivian en Ivo! Wat zul je trots zijn!! En blij, toch??

Lief kaartje heb je gemaakt, mooi dat rose en zwart!

Hoop dat jullie geen last hebben van het hoge water, daar in het zuiden!

Fijn weekend,

XXXJenneke