zaterdag 19 februari 2011

Dutch Card Lovers #81

Deze week was het mijn beurt om een leuke challenge bij DCL te verzinnen. Geen schets ditmaal. Ik koos ervoor om de envelop een hoofdrol te laten spelen. Eentje te versieren zodat hij niet meteen in de prullenbak verdwijnt ;)

Sponsor is Creaworld Miekelotte en hier kun je niet alleen de prijs bekijken die ze beschikbaar stellen, maar ook de mooie uitwerkingen van de rest van het team bekijken.


Dit is mijn uitwerking geworden:





Fijne zaterdag, Angèle

12 opmerkingen:

Paulien zei

Geweldig mooi! ga deze zeker op mijn to do list zetten.

groetjes

Marjan zei

Ik heb het gezien vandaag bij DCL. Vind het een erg leuk idee van je!
En jouw uitvoering zo gaaf, joh! Je hebt zo'n eigen stijl, waarvan ik absoluut fan ben.
Ik heb zelfs een Crealies mal besteld vandaag om ooit in de toekomst ook zoiets te maken.

Groetjes, Marjan

Ellen zei

Hij is helemaal top Angèle, prachtig met dat gestikte randje!

Groetjes Ellen

Dora zei

Wat een leuk model en een erg leuke uitwerking, ik ga deze even onthouden!

Peggy zei

Oh dit is leuk, en heel erg mooi!! Super gedaan xxx
Peggy

Vera zei

Hartstikke leuke envelop heb je er van gemaakt! Leuk zo met dat dubbelzijdige papier :)
Als ik wat tijd over heb deze week doe ik wellicht ook weer mee:)

Fijn weekend!

Groetjes

Vera

Natalie zei

Wat een verrassende challenge! Erg leuk idee, en een geweldige uitwerking!!! Super gedaan en bedacht, Angèle! Nog een fijn weekend, liefs, Natalie

Inge zei

Wat een leuk idee! Leuk met de stiksteekjes en de hartenpinnetjes :)

Judith zei

Alles is leuk aan deze envelop, het papier, de uitwerking en de pinnetjes, MOOI

cnelson zei

darling!! LOVE this!!!

MirjamC zei

wat een super leuke envelop! erg mooi papier en leuk met de stiksels!

anja curvers zei

Prachtig hoor Angele.