Een leuke schets gemaakt door Miriam.
Mijn kaartjes maakte ik al in april. Eentje ging naar mijn jarige moeder die 84 werd. Mijn lief moedertje is al jaren ziek (Alzheimer) en zich triest genoeg niet bewust van de meeste dingen die om haar heen gebeuren, Maar ik weet zeker dat ze een aardig kaartje zou waarderen als ze gezond was.
Papier is van een blokje van Crate Paper. De rol-roosjes maakte ik m.b.v. de Big Shot en een (kleine) stans van Marianne Design. Als je een 'rolletje' doorknipt dan kun je twee kleine roosjes maken i.p.v. een grote
Onze sponsor is de Stempelstudio en de prijs? die kun je hier bekijken.
Fijn weekend, Angèle


12 opmerkingen:
Schitterende kaarten in mooie sprekende kleuren!
Leuk idee van die roosjes, ik heb de stans ook.
Groetjes, Marjan
Een prachtig takje bloemen heb je gemaakt Angele! En weer zo'n mooie kleurencombinatie - geweldig!
Wat een aparte en bijzondere kaartjes!
Vind de kleurencombinatie erg mooi.
Wat een super mooie kaarten Angele !!! Prachtige kleuren en die roosjes zijn echt gaaf !
Groetjes Berdien
Wat een superlieve kaartjes weer! Ik ben een mega=fan van deze Crate Paper lijn! Zulke mooie kleuren..
XXXJenneke
Je kaarten zijn prachtig :)
Erg mooi en sereen
Groetjs
Vera
Heel erg mooi, vooral de onderste kaart vind ik erg mooi met de bloemetjes!
Mooie kaartjes met sprekende kleuren. Jammer dat je moeder hier niet bewust van kan genieten. Ze zou trots op jou zijn!
groetjes van Judith
Such a beautiful card! LOVE those flowers!
Je kaart is prachtig en zo mooi kleurrijk!
Groetjes, Johanna
Wat een pracht kaarten de kleuren zijn een schitterend combi, supermooi!
Wat een schattig kaartje, en wat een mooie kleuren! Die roosjes zijn ook erg leuk! Weet van Viv dat je moeder helaas niet meer bewust is wat er om haar heen gebeurt, maar volgens mij zou ze deze zeker gewaardeerd hebben!!!
X Natalie
Een reactie posten