zaterdag 14 mei 2011

Dutch Card Lovers #91

Een leuke schets gemaakt door Miriam.


Mijn kaartjes maakte ik al in april. Eentje ging naar mijn jarige moeder die 84 werd. Mijn lief moedertje is al jaren ziek (Alzheimer) en zich triest genoeg niet bewust van de meeste dingen die om haar heen gebeuren, Maar ik weet zeker dat ze een aardig kaartje zou waarderen als ze gezond was.



Papier is van een blokje van Crate Paper. De rol-roosjes maakte ik m.b.v. de Big Shot en een (kleine) stans van Marianne Design. Als je een 'rolletje' doorknipt dan kun je twee kleine roosjes maken i.p.v. een grote

Onze sponsor is de Stempelstudio en de prijs? die kun je hier bekijken.




Fijn weekend, Angèle

12 opmerkingen:

Marjan zei

Schitterende kaarten in mooie sprekende kleuren!
Leuk idee van die roosjes, ik heb de stans ook.

Groetjes, Marjan

Marit zei

Een prachtig takje bloemen heb je gemaakt Angele! En weer zo'n mooie kleurencombinatie - geweldig!

Petra Coolen zei

Wat een aparte en bijzondere kaartjes!
Vind de kleurencombinatie erg mooi.

Anoniem zei

Wat een super mooie kaarten Angele !!! Prachtige kleuren en die roosjes zijn echt gaaf !
Groetjes Berdien

Jenneke zei

Wat een superlieve kaartjes weer! Ik ben een mega=fan van deze Crate Paper lijn! Zulke mooie kleuren..

XXXJenneke

Vera zei

Je kaarten zijn prachtig :)
Erg mooi en sereen

Groetjs

Vera

Anoniem zei

Heel erg mooi, vooral de onderste kaart vind ik erg mooi met de bloemetjes!

Judith zei

Mooie kaartjes met sprekende kleuren. Jammer dat je moeder hier niet bewust van kan genieten. Ze zou trots op jou zijn!
groetjes van Judith

cnelson zei

Such a beautiful card! LOVE those flowers!

Johanna zei

Je kaart is prachtig en zo mooi kleurrijk!
Groetjes, Johanna

Dora zei

Wat een pracht kaarten de kleuren zijn een schitterend combi, supermooi!

Natalie zei

Wat een schattig kaartje, en wat een mooie kleuren! Die roosjes zijn ook erg leuk! Weet van Viv dat je moeder helaas niet meer bewust is wat er om haar heen gebeurt, maar volgens mij zou ze deze zeker gewaardeerd hebben!!!

X Natalie