It's the small and simple things that make life great
vrijdag 13 mei 2011
What is love....
Problemen bij Blogger en ineens was mijn laatste post ook verdwenen. Met 6 reactie's die ik niet eens heb kunnen lezen. Zonde!
Hier komt het kaartje opnieuw. Leuke, gratis digi-stempels kun je hier vinden. Elke dag nieuwe!
Ahh.. ik ben weer onder de indruk. Wat een geweldige kaart! Die tekst, zo sterk en je hebt er zo iets moois mee gedaan! De letters YOU in die kleur zijn er zo mooi bij.
Sorry, dat ik je niet eerder antwoordde op je vraag over de Big Shot elektrisch. Je weet wel waarom... Maar inderdaad is het met dat apparaat nergens meer druk zetten. Ik vind het een geweldig ding!!
Ik plaats mijn comment opnieuw,want je kaart is het waard! Ik vind dit echt weer een PRACHT kaart!!
En misschien had je het al gelezen in de vorige .. maar inderdaad is die Big Shot Electric geweldig, geen druk meer, ook niet met de platen. Ik heb ook een schouder die soms problemen geeft.
Ik had hetzelfde probleem, Angele! Balen! Maar ik weet nog precies welk commentaartje ik bij je kaartje had achtergelaten: wat een schatje. Dus ik zeg het nog maar een keer!
11 opmerkingen:
Ik weet niet wat ik mooier vind: het gedicht of de kaart? Of eigenlijk is dit niet te splitsen: samen PRACHTIG!
groetjes van Judith
Prachtig!! Die tekst is geweldig! Heel gaaf!
Wat een schatje!!
XXXJenneke
Mooie kaart, moeders! Vooral hoe je YOU op de kaart heb verwerkt vind ik helemaal prachtig :)
X Viv
Ahh.. ik ben weer onder de indruk. Wat een geweldige kaart! Die tekst, zo sterk en je hebt er zo iets moois mee gedaan! De letters YOU in die kleur zijn er zo mooi bij.
Sorry, dat ik je niet eerder antwoordde op je vraag over de Big Shot elektrisch. Je weet wel waarom... Maar inderdaad is het met dat apparaat nergens meer druk zetten. Ik vind het een geweldig ding!!
Groetjes, Marjan
schitterende tekst, prachtige kaart!
Ik plaats mijn comment opnieuw,want je kaart is het waard!
Ik vind dit echt weer een PRACHT kaart!!
En misschien had je het al gelezen in de vorige .. maar inderdaad is die Big Shot Electric geweldig, geen druk meer, ook niet met de platen. Ik heb ook een schouder die soms problemen geeft.
Groetjes, Marjan
Ik had hetzelfde probleem, Angele! Balen!
Maar ik weet nog precies welk commentaartje ik bij je kaartje had achtergelaten: wat een schatje.
Dus ik zeg het nog maar een keer!
Fijn weekend!
XXXJenneke
WOW hij is weer GAAF :)
Wat een leuke bijzondere kaart!
Blogger was even van slag ja maar als het goed is komen de reacties nog terug, was bij mij ook zo.
Groetjes en een fijn weeeknd!
Vera
Ik had deze post inderdaad gemist... blij dat je 'm ge'repost' hebt, want wat een prachtig kaartje!!! WOW!!!
Werkelijk prachtig Angele en bedankt voor het delen van de link.
Een reactie posten