vrijdag 29 april 2011

Dutch Card Lovers #90

Rosalien bedacht deze leuke uitdaging voor ons: Maak of versier een tasje.
Mijn uitwerking, samen met een klein portomonneetje. Een cadeautje voor mijn jongste nichtje dat op Moederdag haar 1e H. Communie doet.
De zijkanten zijn open. Ik heb er vloeipapier in gestopt. Er kan nog een kaartje, iets lekkers of een aardigheidje bij.




Onze sponsor is PaperCraft's Hobby. Hier kun je de prijs en de leuke uitwerkingen van de andere teamleden bekijken.


Fijne Koninginnedag, Angèle

13 opmerkingen:

Marjan zei

Echt onwijs leuk, Angèle! Mooi gemaakt en in leuke, vrolijke kleuren. Dat zal vast goed ontvangen worden!

Groetjes van Marjan, op een Grieks balkon in de zon, die zich hier gelukkig ook weer laat zien.

Dora zei

Wat een leuke set heb je ervan gemaakt, ik zal eens kijken of ik weer mee kan doen!

Andrea zei

Wat een leuk ontwerp.
vrolijke kleuren en hoe je het hele setje bij elkaar past.
erg leuk gedaan.
groetjes Andrea

Petra Coolen zei

Dat is nog eens ´n vrolijke manier om een communie-cadeautje te verpakken!
Erg leuk gemaakt.

Anoniem zei

Heel leuk tasje !! Leuk met die vlaggetjes aan de buitenkant !
Groetjes Berdien

Jenneke zei

Wat super creatief weer, Angèle!
Echt zó leuk!

XXXJenneke

Viv zei

Wat een enig cadeautje!!! Dat heb je wel heel erg leuk gemaakt!
Daar zal Leona wel heel blij mee zijn :)

Liefs Viv

Vera zei

Wow Angele, dit ziet er echt zo dottig uit!! Vond ze het leuk? Vast wel :) Heel erg feestelijk!

Groetjes

Vera

Marit zei

Wat een leuk, vrolijk setje!!! En ook zo leuk hoe je het hebt gefotografeerd, op dat geel (papier? Tafelkleed/zeiltje?) Dat zou ik eigenlijk ook eens moeten doen, mijn spullen op een 'extra' manier fotograferen!

cnelson zei

so cute and fun! LOVE it!

Hinke zei

Wat een plaaaaaaatje Angèle !!

Inge zei

Ja kijk dit vind ik nou zo leuk! Vrolijk, strak, vlaggetjes, een heel mooi setje :)

KarinsArtScrap zei

ik vind het een prachtig tasje angele, hij is super.

groetjes karin