Rosalien bedacht deze leuke uitdaging voor ons: Maak of versier een tasje.
Mijn uitwerking, samen met een klein portomonneetje. Een cadeautje voor mijn jongste nichtje dat op Moederdag haar 1e H. Communie doet.
De zijkanten zijn open. Ik heb er vloeipapier in gestopt. Er kan nog een kaartje, iets lekkers of een aardigheidje bij.
Onze sponsor is PaperCraft's Hobby. Hier kun je de prijs en de leuke uitwerkingen van de andere teamleden bekijken.
Fijne Koninginnedag, Angèle

13 opmerkingen:
Echt onwijs leuk, Angèle! Mooi gemaakt en in leuke, vrolijke kleuren. Dat zal vast goed ontvangen worden!
Groetjes van Marjan, op een Grieks balkon in de zon, die zich hier gelukkig ook weer laat zien.
Wat een leuke set heb je ervan gemaakt, ik zal eens kijken of ik weer mee kan doen!
Wat een leuk ontwerp.
vrolijke kleuren en hoe je het hele setje bij elkaar past.
erg leuk gedaan.
groetjes Andrea
Dat is nog eens ´n vrolijke manier om een communie-cadeautje te verpakken!
Erg leuk gemaakt.
Heel leuk tasje !! Leuk met die vlaggetjes aan de buitenkant !
Groetjes Berdien
Wat super creatief weer, Angèle!
Echt zó leuk!
XXXJenneke
Wat een enig cadeautje!!! Dat heb je wel heel erg leuk gemaakt!
Daar zal Leona wel heel blij mee zijn :)
Liefs Viv
Wow Angele, dit ziet er echt zo dottig uit!! Vond ze het leuk? Vast wel :) Heel erg feestelijk!
Groetjes
Vera
Wat een leuk, vrolijk setje!!! En ook zo leuk hoe je het hebt gefotografeerd, op dat geel (papier? Tafelkleed/zeiltje?) Dat zou ik eigenlijk ook eens moeten doen, mijn spullen op een 'extra' manier fotograferen!
so cute and fun! LOVE it!
Wat een plaaaaaaatje Angèle !!
Ja kijk dit vind ik nou zo leuk! Vrolijk, strak, vlaggetjes, een heel mooi setje :)
ik vind het een prachtig tasje angele, hij is super.
groetjes karin
Een reactie posten