Marianne had een bijzondere uitdaging voor ons, n.l. maak een stoere mannen-kaart in een afwijkende vorm. Dus geen vierkant of rechthoekig model. Dat leverde echt leuke kaartjes op die je hier kunt bekijken.
Dit werd mijn kaartje. Een kaart voor mijn pete-kind.
Onze sponsor is CreaUniek en de prijs is beslist de moeite waard! Kijk maar eens op het DCL-blog!
Het belooft weer een fijne dag te worden. Ik hoop dat jullie er van genieten.
Groetjes, Angèle

7 opmerkingen:
Ik vind m moeilijk de opdracht ik kan dat helemaal niet. Ik vind dat je er een hele mooie uitwerking van gemaakt hebt!
Dat is nog eens ´n origineel kaartje!
Vind ´m erg leuk.
Ik vind dat mannetje zo schattig!
Groetjes Ellen
Ik vind jouw kaart voor deze leuke challenge echt super!! Het petekind doet aan hockey? Heel leuk dat stempeltje van dat ventje erbij en een erg originele vorm van kaart!
Groetjes, Marjan
Wat een weertje!!
Deze kaart is super stoer en origineel! Carlo vind hem vast geweldig!
Liefs Viv
Dat is nog eens een echte challenge, ik ga de uitdaging niet aan maar jij hebt er iets heel moois mee gemaakt, super!!
Wat een leuke vorm heb je verzonnen zeg! En je hebt em mooi persoonlijk gemaakt hoor :)
Jee, weer een leukerdje!
Groetjes
Vera
Een reactie posten