donderdag 7 april 2011

A toast...


...proost! Ik blijf het leuk vinden om trouw-kaartjes te maken. Het plaatje komt van internet. Papier is van BS, Hello Luscious. Tafelkleed kwam ook weer van pas ;) Ik blijf het leuk vinden om te gebruiken.

Bedankt voor jullie leuke reactie's op mijn labels uit de vorige posten!

Groetjes, Angèle

10 opmerkingen:

Inge zei

Haha, zal vast iets met je dochter te maken hebben dat je trouwkaartjes zo leuk vindt? Zelf heb ik niet zoveel met trouwkaartjes maar zoals jij ze maakt vind ik ze echt om te smullen!

Ellen zei

Dat tafelzeil blijft bijzonder!
Leuke kaart hoor!

Groetjes Ellen

Dora zei

Wat een enorm leuke kaart!

Judith zei

Jaaa, zeker leuk!

Johanna zei

Wat een vrolijke, frissse kaart!

Groetjes, Johanna

cnelson zei

LOVE everything about this! It is beautiful, fun and festive! PERFECT!

Vera zei

Wat een knus kaartje Angele!
vind de kleuren erg mooi en het plaatje is echt leuk!

Groetjes en een zonnig weekend!

Vera

Marjan zei

Dit is wel een erg leuke trouwkaart!! Heel feestelijk en mooi gedaan!!

Groetjes, Marjan

Viv zei

Weer zo`n geweldig kaartje!!! Heel origineel en bijzonder, mam!
Erg mooi!

Liefs Viv

Anoniem zei

Wat een gave kaart!!! Echt super!!