...proost! Ik blijf het leuk vinden om trouw-kaartjes te maken. Het plaatje komt van internet. Papier is van BS, Hello Luscious. Tafelkleed kwam ook weer van pas ;) Ik blijf het leuk vinden om te gebruiken.
Bedankt voor jullie leuke reactie's op mijn labels uit de vorige posten!
Groetjes, Angèle
10 opmerkingen:
Haha, zal vast iets met je dochter te maken hebben dat je trouwkaartjes zo leuk vindt? Zelf heb ik niet zoveel met trouwkaartjes maar zoals jij ze maakt vind ik ze echt om te smullen!
Dat tafelzeil blijft bijzonder!
Leuke kaart hoor!
Groetjes Ellen
Wat een enorm leuke kaart!
Jaaa, zeker leuk!
Wat een vrolijke, frissse kaart!
Groetjes, Johanna
LOVE everything about this! It is beautiful, fun and festive! PERFECT!
Wat een knus kaartje Angele!
vind de kleuren erg mooi en het plaatje is echt leuk!
Groetjes en een zonnig weekend!
Vera
Dit is wel een erg leuke trouwkaart!! Heel feestelijk en mooi gedaan!!
Groetjes, Marjan
Weer zo`n geweldig kaartje!!! Heel origineel en bijzonder, mam!
Erg mooi!
Liefs Viv
Wat een gave kaart!!! Echt super!!
Een reactie posten