Mijn tweede meisje van de mixed media workshop van Christy Tomlinson. Een workshop die ik van harte aanbevelen kan. Zo leuk! Ze heeft weer een nieuwe online cursus ontwikkeld: She had three hearts. Een art journaling cursus. Kijk hier maar eens.
Ze heeft een plaatsje gekregen bij mijn dochter Vera.
Voor jullie allemaal fijne zonnige Paasdagen!
Groetjes, Angèle
10 opmerkingen:
so FAB!
Erg mooi gedaan, ik vind het een kunstwerkje, Angèle!!
Groetjes uit Thasos, mooi hier!!
Marjan
Heb jij dat gemaakt?
Ziet er Prachtig uit!!
Wat een schatje, Angèle!
En ik ben het helemaal met je eens, het is zó'n leuke workshop!
Fijne Pasen!
XXXJenneke
Wat enorm gaaf!
wat een plaatje! prachtig, mooie kleuren en zo vrolijk!
Echt zo mooi Angèle! En ik weet uit ervaring hoe moeilijk dit is :)
Práchtig! Wow. Erg mooi! fijne tweede paasdag toegewenst!
Heel mooi Angèle!! Al die structuur in de achtergrond... al die vrolijke kleurtjes... Je dochter was er vast heeeel erg blij mee!!
wow erg mooi angele!
groetjes
vera
Een reactie posten