donderdag 28 april 2011

Een kaartje met een aantal spulletjes uit het web-winkeltje van Ingrid Danvers. Ze verkoopt er ook mini-kitjes in zwart, bruin en rood. Maar ook deze mooie scalloped kaarten in wit, zwart en kraft.


Verder wat spulletjes uit voorraad, witte en zwarte perlen pen, distress inkt en zwarte fine-liner gebruikt.

Groetjes, Angèle

12 opmerkingen:

Vera zei

Wauw wat een mooie kaart!
Zo stijlvol, rustig en elegant... :)
Het is mooi dat je van die natuurlijke tinten hebt gebruikt. Deze kaart kan voor elke gelegenheid wel.

Groetjes en een mooie dag!

Vera

Marjan zei

Heel erg mooi Angèle!! Prqchti met de doily en de mooie embellishments erbij in deze kleuren!

Groetjes, Marjan

anja curvers zei

Prachtig kaartje Angele en leuk he die kit van Ingrid. Overigens de andere spulletjes zijn ook allemaal mooi word je hebberig van.

Hinke zei

Wat heb je weer onwijs mooie kaarten gemaakt Angèle ! Klasse !

Hoe gaat het verder?

Groetjes
Hinke

Petra Coolen zei

Die is mooi zeg!
Mooi die neutrale kleuren.

cnelson zei

WOWZERS! This is AMAZING! So GORGEOUS!!!

Inge zei

Zo MOOI!!! Alles past helemaal bijelkaar en die scalloped kaart, nou ja dat weet je wel, ik ben er weg van!

Dora zei

Wow dit is schitterend!

Marit zei

Het is weer een echte 'Angele-kaart'. MOOI!!!

Anoniem zei

Wow, wat een prachtige kaart !!!! Erg mooie combinatie, zwart, wit en kraft !
Groetjes Berdien

Anoniem zei

Heel mooi en chique, prachtig gemaakt!

Viv zei

Och wat is dit een geweldig kaartje, mam! Zo`n schatje :)
Wat een leuke embellies heb je gebruikt, ben ik helemaal jaloers op!

Liefs Viv