zaterdag 28 mei 2011

Twee-jarig bestaan DCL! Een bijzondere challenge #93

Geen schets deze keer. Ellen verraste ons met een bingo-kaart.


Drie op een rij dus. Horizontaal, verticaal of diagonaal. Kies maar uit.
Ik koos voor de brads, distressing en ribbon/lace. Het zwarte kreuklint vind ik niet mooi bij deze kaart en ga ik zeker nog vervangen.


Er zijn, omdat het feest is, meerdere sponsoren die een leuke prijs beschikbaar stellen. Voor de top3 is er bovendien een extra leuke verrassing en dat is een GD-plek.

Scrapfever:


De Scrapotheek:


Made by Maly:


Robyn's Fetish
:


Voor de prijzen die ze beschikbaar stellen, bijzonderheden over de uitdaging en de uitwerkingen van het team verwijs ik graag naar het blog van DCL.

Wie komt er meedoen?

Fijn weekend, Angèle

10 opmerkingen:

Vera zei

Ik vind je kaartje helemaal super!
leuk die geschulpte kaart, en dat plaatje... geweldig!
Zat dat in een papierblok of heb je dat uitgeprint ofzo?

Groetjes

Vera

Margot zei

ik ben net als vera ook benieuwd naar het plaatje op dit geweldige kaartje!

Marjan zei

Mooie kaart heb je weer gemaakt, meid! Leuke challenge, ik heb deze ook eens gemaakt voor The Shabby Tearoom, leuk om te doen. Weer geen tijd helaas, week weg voor werk.

Groetjes, Marjan

cnelson zei

Such a LOVELY card! LOVE that image!

Anoniem zei

Wat een mooie, originele kaart!

Marit zei

Een mooie kaart weer Angele, maar ik vind het zwarte lint inderdaad ook nogal hard... verder helemaal geweldig!

Petra Coolen zei

Leuk bedacht zo´n bingo challenge
Erg mooie afbeelding op je kaart!

Vera zei

Hihi dank je wel voor je reactie, wat grappig dat die tip van mezelf was, dat plaatje had ik er nog niet tussen gezien dus dat is dan weer een goeie tip van jou ;)
En zo helpen we elkaar weer verder :)

Groetjes

Vera

Dora zei

Wat een pracht uitwerking van de challenge!

MirjamC zei

erg mooie kaart heb je weer gemaakt!
bedankt voor je lieve reactie op mijn post:)