Geen schets deze keer. Ellen verraste ons met een bingo-kaart.
Drie op een rij dus. Horizontaal, verticaal of diagonaal. Kies maar uit.
Ik koos voor de brads, distressing en ribbon/lace. Het zwarte kreuklint vind ik niet mooi bij deze kaart en ga ik zeker nog vervangen.
Er zijn, omdat het feest is, meerdere sponsoren die een leuke prijs beschikbaar stellen. Voor de top3 is er bovendien een extra leuke verrassing en dat is een GD-plek.
Scrapfever:
De Scrapotheek:
Made by Maly:
Robyn's Fetish:
Voor de prijzen die ze beschikbaar stellen, bijzonderheden over de uitdaging en de uitwerkingen van het team verwijs ik graag naar het blog van DCL.
Wie komt er meedoen?
Fijn weekend, Angèle




10 opmerkingen:
Ik vind je kaartje helemaal super!
leuk die geschulpte kaart, en dat plaatje... geweldig!
Zat dat in een papierblok of heb je dat uitgeprint ofzo?
Groetjes
Vera
ik ben net als vera ook benieuwd naar het plaatje op dit geweldige kaartje!
Mooie kaart heb je weer gemaakt, meid! Leuke challenge, ik heb deze ook eens gemaakt voor The Shabby Tearoom, leuk om te doen. Weer geen tijd helaas, week weg voor werk.
Groetjes, Marjan
Such a LOVELY card! LOVE that image!
Wat een mooie, originele kaart!
Een mooie kaart weer Angele, maar ik vind het zwarte lint inderdaad ook nogal hard... verder helemaal geweldig!
Leuk bedacht zo´n bingo challenge
Erg mooie afbeelding op je kaart!
Hihi dank je wel voor je reactie, wat grappig dat die tip van mezelf was, dat plaatje had ik er nog niet tussen gezien dus dat is dan weer een goeie tip van jou ;)
En zo helpen we elkaar weer verder :)
Groetjes
Vera
Wat een pracht uitwerking van de challenge!
erg mooie kaart heb je weer gemaakt!
bedankt voor je lieve reactie op mijn post:)
Een reactie posten