zaterdag 4 juni 2011

DCL# 94

Wat een succes is onze jubileum-uitdaging geworden. We hadden meer dan 50 deelnemers! Een top 3 kiezen was moeilijk. Het werd uiteindelijk een top 5.
Wil je de winnende kaartjes zien? Dat kan hier. Super dat alle dames komende weken een keer gast-designer bij ons zullen zijn!

Deze week weer een mooie schets als vanouds. Van Sandra ditmaal.



Dit is mijn uitwerking. Papier is van Basic Grey. Afbeelding is een digi die ik vond op het internet en het leuke sentiment is een freebee van onze Ellen van DCL.



Onze sponsor is Creaworld Miekelotte



En de prijs kun je, net als de kaartjes van het hele DCL-team, op het blog van DCL bekijken.

Een heerlijk, zonnig weekend!

Groetjes, Angèle

10 opmerkingen:

José zei

Oh wat een gave kaart! Het papier dat terugkomt in het haar vind ik een ontzettend leuk idee!
Leuk dat ik in de top 5 zit van afgelopen week en dat ik een keertje mee mag doen als guest designer. Een eer!
Groetjes, Jose

Petra Coolen zei

50 deelnemers! Wat goed zeg.

Wat ´n leuk papier van Basic Grey.
Ben niet zo´n BG fan maar dit spreekt me wel aan.

Mooie kaart Angele!

Margot zei

wauw!!!!!!!!!! echt supermooi!

Marjan zei

Dat is echt veel, die 50 deelnemers. Ik was er niet bij, probeer weer mee te doen zodra ik kan, maar je weet... druk met school!

Je kopje op de kaart viel me meteen op. Zo origineel gedaan! Mooie kaart!

Groetjes, Marjan

Marit zei

WAt fijn dat jullie zoveel jubileum-volgers hadden! Dit kaartje is weer geweldig, die vlaggetjes in haar haar zijn prachtig!

Natalie zei

Wat een mooi en vrolijk kaartje! Het papier van BG is zo mooi... Nog gefeliciteerd met Viv's burgelijk huwelijk, wat straalden ze! En nu op naar de volgende grote dag! XXX Natalie

cnelson zei

This is so LOVELY!!

Jenneke zei

Wat een superlief kaartje weer, Angele!!
Die vlaggetjes in haar haar vind ik zó leuk gevonden!!

XXXJenneke

Annemieke zei

Gaaf kaartje! hele gave kleuren zo bij elkaar!
Groetjes, Annemieke

anja curvers zei

Zo'n gaaf kaartje weer Angele echt geweldig mooi.