vrijdag 24 juni 2011

DCL # 96

Deze week is het mijn beurt om een schets te presenteren:


En dit is de uitwerking geworden:


De felicitatie-kaart voor het huwelijk van Vivian en Ivo. Afgelopen zaterdag vierden we hun prachtige bruiloft. Echt een fantastische dag! Aan het einde van deze post kun je een lo zien die ik van hen maakte. En een foto van de bedankjes die we maakten voor de gasten. De stempel op de kaart liet mijn dochter speciaal (naar een foto) maken.

De sponsor van DCL is deze week Scrapplezier:


Ben je benieuwd naar de kaartjes die het team van DCL maakte? Hier kun je ze bekijken. Deze week hebben we bovendien versterking van een GD-er. Ook dit kaartje staat op het blog.

De lo van het kersverse bruidspaar:


De bedankjes die ik samen met twee van mijn dochters maakte. Het leuke labeltje is een digi die Marjan speciaal voor Vivian en Ivo maakte. Nogmaals hartelijk dank Marjan voor deze aardige attentie. De stempel op het kaartje gebruikten we ook op de binnenzijde van de doosjes.



Fijn weekend, Angèle

13 opmerkingen:

Petra Coolen zei

Wat prachtig allemaal!!

Originele bedankjes en wat ziet Vivian er mooi uit zeg! Ze straalt helemaal.

Hopelijk binnenkort meer foto´s op haar blog.... ;)

Judith zei

De stempel van je dochter en schoonzoon is geweldig! Wat een leuk idee.
Heel mooi kaartje evenals de bedankjes. En de LO - super, een heel mooi stel!
Nog gefeliciteerd,
groetjes Judith

Inge zei

Mooi kaartje en de rest...ook ZO mooi!! Wat een leuke bedankjes :) Fijn weekend!

Marit zei

Oooh, wat ziet het bruidspaar er prachtig stralend uit! En ook nog mooi weer... ik wist de datum niet anders was ik wel even naar het stadhuisplein gefietst! Wat een prachtige layout maakte je met de foto's, en wat een leuke attenties/bedankjes! Geniet nog van je weekend (de zon begint hier nu ein.de.lijk. te schijnen!)

cnelson zei

WOW! Absolutely FANTABULOUS projects!! LOVE them!

Marjan zei

Je kaart en je LO zien er allebei weer geweldig uit en wat is Vivian een stralende bruid! Ik ben blij te lezen dat het een geweldige dag was! Ook foto's buiten, dus gelukkig niet steeds regen.
Er ik vind het onwijs leuk om de bedankjes met mijn stempel erop zo te zien op de foto, wat zien ze er apart en mooi uit!

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Ik zag dat stempel al op Vivian haar blog, wat heb je het mooi verwerkt op dit kaartje!! En wat ziet het bruidspaar er geweldig mooi en happy uit!!
Ook de zelfgemaakte attenties zien er super uit, wat een creativiteit!!!

Viv zei

Wat een geweldige LO, mam!!! Ben er helemaal trots op.
Ben je nog helemaal aan het nagenieten? Wij wel ;)

Lieve groetjes Viv

Annemieke zei

Wat gaaf allemaal zeg!! Mooi paper! En die bedankjes.. wat een werk maar wel super om te krijgen!! Ze zag er super uit! Nog gefeliciteerd!
Groetjes, Annemieke

anja curvers zei

Je kaartje is prachtig Angele maar dat had ik al gezegd en wow je lootje is ook heel erg mooi wat is het toch een mooi bruidspaar. Leuk die bedankjes en een hele mooie stempel heeft Marjan gemaakt.

Vera zei

Oow wat een prachtige kaarT!
Die stempel is te tof en het papier wat je erbij gebruikt hebt past er zo mooi bij!
De sketch vind ik ook leuk :)
Jullie hebben vast een mooie dag gehad! Het is een stralend paar :)

Groetjes

Vera

Peggy zei

Oh wat mooi allemaal, en zo origineel! Wat een leuke attenties! En het bruidspaar zag er absoluut prachtig uit. Nog een keertje gefeliciteerd!
xxx Peggy

Jenneke zei

Wat ziet dit er allemaal prachtig uit, Angèle! Leuk, die bedankjes en wat een mooie layout heb je al gemaakt met Vivian's trouwfoto's!
Nogmaals gefeliciteerd hè!

XXXjenneke