zaterdag 2 juli 2011

Dutch Card Lovers #97

Rosalien heeft een leuke challenge bedacht. Maak een Diaper Fold Pouch.

Hoe je dit doet, kun je lezen op het blog van DCL. Moeilijk is het niet.
Zelf heb ik er een kadootje van gemaakt met lekkere bonbons. Maar je kunt er b.v. ook, zoals Marianne deed, een paar baby-sokjes in stoppen. Misschien ook een cd of een ander klein presentje. Vind je het een leuke uitdaging? Kom dan met ons meedoen!


Onze sponsor is Dolls and Decorations en voor de prijs verwijs ik graag naar DCL. Hier kun je ook de uitwerkingen van de andere team-leden bekijken.


Fijn weekend, Angèle

11 opmerkingen:

Vera zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt!
Je rozet is er leuk :)
En het papier.. prachtig!
Leuk idee om er wat lekkers in te stoppen!

Groetjes en een fijn weekend!

Vera

Petra Coolen zei

Erg LEUK!!
Wat een aparte rozet, heel mooi.

Marjan zei

Supermooi!Wat leuk, toch weer anders dan de vorige die ik zag. Jouw rozet met dit papier is zeker leuk!

Groetjes, Marjan

cnelson zei

WOWZERS! LOVE, love, LOVE this! So FABULOUS!

José zei

Ik vind dit zo gaaf zeg! Erg mooi papier en die rozet vind ik helemaal te gek!
Groetjes, Jose

Marit zei

Wauw Angele, wat mooi! Het moet een bijzonder gevoel zijn om zo'n cadeautje te krijgen - dan voel je je heel speciaal denk ik!

Dora zei

Wat enorm mooi, ik ga even richting jullie blog :):)

Natalie zei

Ik vond deze challenge zo leuk! En wat is je uitwerking prachtig!!! Het is een heel mooi geheel zo, met dit papier, de rozet én het lekkers: een echt cadeautje! X Natalie

Natalie zei

En ik ben ook nog een luie blogger geweest: zie nu pas de kaart, de LO en de bedankjes! Zo schattig allemaal en wat een mooie LO en kaart!!! Wat waren ze mooi stel he! En wat hebben ze nog geboft met het weer! Marco en ik vonden de bedankjes ook heel geslaagd.

KarinsArtScrap zei

prachtige diaperfold angele, en die zal wel in de smaak vallen met zo'n lekkere inhoud.

groetjes karin

Viv zei

Och wat is dit enig, mam!!! Ik dacht dat ik al een reactie had achtergelaten maar ik heb me vergist!
De rozet maakt het helemaal af :)

Liefs Viv