Heel hartelijk bedankt voor jullie positieve reactie's op mijn vorige tag. Ik heb me verwonderd hoeveel materialen ik uit de kast heb moeten halen om het gewenste resultaat te behalen. Voor mij is dit als een leerproces en dat maakt het zo leuk.
Ik ben benieuwd wat jullie vinden van deze tag? Eerlijk en tips zijn welkom. Zelf vind ik het al snel te druk worden. Voor de achtergrond (stempel Darkroom Door) heb ik me weer laten inspireren door een techniek die ik zag bij Paulien van den Bosch. Verder stempels gebruikt van Eline's Huis. Achter de bestaande tag naai ik kraft cardstock. Dat maakt de tag mooi stevig en zo gaat hij niet golven. Opvallend vond ik dat distress ink niet mooi kleurt op de gesso onderlaag. Volgende tag ga ik over de gesso een laag witte acryl-verf aanbrengen en kijken hoe dat uitpakt.
Groetjes, Angèle
5 opmerkingen:
This is sooooooo LOVELY!! LOVE the dimension and texture!
Deze tag is zo mooi geworden, ik ben er helemaal weg van!
Leuke kleuren heb je gebruikt en ik vind hem helemaal niet te druk, het is perfect zo!!
Liefs viv
Deze is ook tof :)
Ik vind em helemaal in evenwicht, oranje in het strikje, oranje vogeltje en dat roze komt ook weer terug. Leuk hoe je die bloemetjes zo overdwars er op hebt geplakt!
Groetjes
Vera
Ohh, deze is ook helemaal geweldig, zeg!
Groetjes, Marjan
Eerlijk? Hij is prachtig!! Super combi van materialen en afbeeldingen en kleuren, erg, érg mooi gemaakt!
Een reactie posten