De beurt is aan Anja. En behalve een schets heeft ze een hip kleurenschema bedacht om mee te werken.
Dit werd mijn kaartje. Heel simpel een paar reepjes papier over een restje bestaand dessin-papier geplakt, met de Big Shot een cirkel uitgesneden en een digi van Pink Pettycoat er achter geplakt. Drie sterren werden drie ponsgaatjes waar ik restjes papier in de gebruikte kleuren achter plakte. 'A baby boy' hoort bij de digi.
DCL wordt ditmaal gesponsord door CreaUniek
En de prijs en de uitwerkingen van het team kun je hier bekijken.
Het weer stelt teleur dit weekend. Misschien een mooie gelegenheid om wat spullen uit te zoeken en met ons mee te komen doen?
Fijn weekend, Angèle



7 opmerkingen:
Wat een lief kaartje, mam!!! En wat leuk om zo`n kleurenschema te bedenken :)
Wordt deze kaart voor mijn as kleine neefje???
Liefs Viv
Dat is inderdaad een hip kleurenschema, en een prachtige uitwerking!!!
Mooie kleuren zijn het zeker en jouw clean and simple uitwerking ook!!
Groetjes, Marjan
so super cute! LOVE that image!
Wow, wat een strak en vrolijk kaartje, helemaal leuk! En grappig dat je zo vaak langs de kabelbaan in Valkenburg komt en hem meteen herkende!
wat een ontzettend leuk kaartje weer angele!
Ooo, wat een schattig kaartje!!! Lijkt me een heel leuk kleurenschema om mee te werken, en de uitwerking is prachtig gedaan!
Een reactie posten