zaterdag 23 juli 2011

DCL #100

De beurt is aan Anja. En behalve een schets heeft ze een hip kleurenschema bedacht om mee te werken.


Dit werd mijn kaartje. Heel simpel een paar reepjes papier over een restje bestaand dessin-papier geplakt, met de Big Shot een cirkel uitgesneden en een digi van Pink Pettycoat er achter geplakt. Drie sterren werden drie ponsgaatjes waar ik restjes papier in de gebruikte kleuren achter plakte. 'A baby boy' hoort bij de digi.


DCL wordt ditmaal gesponsord door CreaUniek


En de prijs en de uitwerkingen van het team kun je hier bekijken.
Het weer stelt teleur dit weekend. Misschien een mooie gelegenheid om wat spullen uit te zoeken en met ons mee te komen doen?

Fijn weekend, Angèle

7 opmerkingen:

Viv zei

Wat een lief kaartje, mam!!! En wat leuk om zo`n kleurenschema te bedenken :)
Wordt deze kaart voor mijn as kleine neefje???

Liefs Viv

Marit zei

Dat is inderdaad een hip kleurenschema, en een prachtige uitwerking!!!

Marjan zei

Mooie kleuren zijn het zeker en jouw clean and simple uitwerking ook!!

Groetjes, Marjan

cnelson zei

so super cute! LOVE that image!

Inge zei

Wow, wat een strak en vrolijk kaartje, helemaal leuk! En grappig dat je zo vaak langs de kabelbaan in Valkenburg komt en hem meteen herkende!

MirjamC zei

wat een ontzettend leuk kaartje weer angele!

Natalie zei

Ooo, wat een schattig kaartje!!! Lijkt me een heel leuk kleurenschema om mee te werken, en de uitwerking is prachtig gedaan!