zaterdag 16 juli 2011

Juni tag

Juni stond in het teken van het huwelijk van Viv en Ivo. Vandaar dat ik de 'couple' stempel van Kozue  koos. Verder stempels van Technique Tuesday en Eline's Huis.



Fijne zondag, Angèle

8 opmerkingen:

Marjan zei

Je bent lekker bezig met je tags! Ik vind ze echt heel mooi en heel apart! Prachtig gemaakt, Angèle en wat leuk met die stempel van Vivian en Ivo erop verwerkt.

Groetjes, Marjan

Vera zei

Jeeeeeeeeeeee....*zucht*
Deze is helemaal zo mooi :)
Gaaf he die stempel... en dat ze er ook nog zo op lijken is tof.
De tekst op de tag vind ik erg mooi :)

Groetjes en jij ook een goeie zondag!

Vera

MirjamC zei

wat een mooie tags en kaarten zijn er weer op jouw blog te zien! en die stempel van viv en ivo is toch wel super hoor...ik ga toch eens op de site kijken om er zelf ook een te laten maken

Judith zei

Het blijft toch bijzonder, als je een stempel van je dochter en schoonzoon hebt. Ze worden nog beroemd (-:
Prachtige tag, weer, Angèle. O, wat is het toch telkens weer leuk op je blog!
Groetjes, Judith

Viv zei

Wat een gave tag weer, moeders :) Echt leuk dat je zoveel plezier hebt met het maken ervan EN het eindresultaat!

X Viv

Anoniem zei

Oooh wauw dit ziet er mooi uit !!!! Leuk hoor die stempel !
Groetjes Berdien en een hele fijne vakantie toegewenst !

Nadine zei

Super leuke tag! Echt heel mooi afgewerkt!

Stampidoe@gmail.com zei

geweldig mooi om te zien en die stempel blijft geweldig mooi

groetjes yvon