Paulien van den Bosch. Elke maand maakt ze een prachtige tag en legt ze uit, d.m.v. tekst en foto's, hoe ze dat opbouwt. Klik hier maar eens.
Dit werd mijn tag. Ik had niet alle materialen die zij gebruikte en heb af en toe moeten improviseren. Maar met het resultaat ben ik niet minder blij! Dank Paulien voor de inspiratie en de heldere uitleg.
Bedankt weer voor het kijken.
Groetjes, Angèle
Klikken is groter.
10 opmerkingen:
ohhhhhh... Hij is geweldig!!!!!
Ik vind de stiksels ook zo mooi!!
Dank je wel, voor het vermelden. Dat is erg lief. Fijne dag!!!
prachtig!!!
Wow wat een mooi resultaat!
Mooie kleuren en lekker veel te zien!
Ik ga gauw es een kijkje nemen daar!
Groetjes
Vera
Oh, die is mooi zeg!
This is so GORGEOUS!!!
Nou, dit is dan ook een applausje waard! Heel erg mooi!
Groetjes,Marjan
Ik heb nog niet gekeken bij Paulien, maar als ik jouw tag zie, roep ik spontaan: Gaaf, niks meer aan doen. Veel mooie details!!!
Groetjes, Judith
Wat een mooie tag! Zo veel te zien! Inderdaad wat een heerlijke hobby hè? Liefs, Natalie
Wat een prachtige tag, en ik denk adt het improviseren het juist zo leuk maakt om een tutorial te volgen, je creatieviteit moet echt aan de slag dat heb je goed gedaan!
Deze tag is prachtig, mam!!! Ik vind hem helemaal leuk :)
Ga je me ook eens een workshopje tags maken geven? Lijkt me super gezellig!
Liefs Viv
Een reactie posten