woensdag 13 juli 2011

Tutorial bij...

Paulien van den Bosch. Elke maand maakt ze een prachtige tag en legt ze uit, d.m.v. tekst en foto's, hoe ze dat opbouwt. Klik hier maar eens.
Dit werd mijn tag. Ik had niet alle materialen die zij gebruikte en heb af en toe moeten improviseren. Maar met het resultaat ben ik niet minder blij! Dank Paulien voor de inspiratie en de heldere uitleg.

Bedankt weer voor het kijken.

Groetjes, Angèle


Klikken is groter.

10 opmerkingen:

Paulien van den Bosch zei

ohhhhhh... Hij is geweldig!!!!!
Ik vind de stiksels ook zo mooi!!
Dank je wel, voor het vermelden. Dat is erg lief. Fijne dag!!!

Margot zei

prachtig!!!

Vera zei

Wow wat een mooi resultaat!
Mooie kleuren en lekker veel te zien!
Ik ga gauw es een kijkje nemen daar!

Groetjes

Vera

Petra Coolen zei

Oh, die is mooi zeg!

cnelson zei

This is so GORGEOUS!!!

Marjan zei

Nou, dit is dan ook een applausje waard! Heel erg mooi!

Groetjes,Marjan

Judith zei

Ik heb nog niet gekeken bij Paulien, maar als ik jouw tag zie, roep ik spontaan: Gaaf, niks meer aan doen. Veel mooie details!!!
Groetjes, Judith

Natalie zei

Wat een mooie tag! Zo veel te zien! Inderdaad wat een heerlijke hobby hè? Liefs, Natalie

Dora zei

Wat een prachtige tag, en ik denk adt het improviseren het juist zo leuk maakt om een tutorial te volgen, je creatieviteit moet echt aan de slag dat heb je goed gedaan!

Viv zei

Deze tag is prachtig, mam!!! Ik vind hem helemaal leuk :)
Ga je me ook eens een workshopje tags maken geven? Lijkt me super gezellig!

Liefs Viv