Deze week was het Yvon's beurt om ons uit te dagen en dat deed ze d.m.v. deze schets:
Dit werd mijn kaartje:
DCL wordt ditmaal gesponsord door Digital Delights en zij stellen 3 afbeeldingen naar keuze ter beschikking voor de winnaar.
De uitwerkingen van het team en GD-er kun je hier bekijken.
Heb een fijn weekend!
Groetjes, Angèle


2 opmerkingen:
Heerlijk, supervrolijk kaartje! Echt een feestkaart! Mooie vrolijke kleuren!
Groetjes, Marjan
Vrolijk
lalalalala
happy birthday (voor wie 'm krijgt)
Een reactie posten