maandag 11 juli 2011

Zomaar...

...weer een kaartje. Met een vlaggenlijn. Feestelijk en vrolijk. Ik merk dat scrappers houden van vlaggenlijnen ;) ... ik ook.

Groetjes, Angèle

4 opmerkingen:

Vera zei

Wat een superleuk kaartje!
En leuk dat die vlaggetjes allemaal een ander formaat hebben :)
Erg leuk bedacht!

Groetjes

Vera

Dora zei

Dit is echt zo enorm leuk, al die boodschappen erop, een prachtkaart!

Judith zei

Jaaa, dit kaartje spreekt ook mij aan (-:
Leuk en vrolijk, alle vlaggetjes!
groetjes, Judith

Viv zei

Wat een (zoals ze in Brabant zeggen) KEI LEUKE kaart!
Heel origineel een leuk met al die vlaggetjes!
Echt een prachtkaart :)

Liefs Viv