Ditmaal een schets van Miriam met de opdracht om er een acht-kantige kaart van te maken. Dat bleek makkelijker dan ik dacht. Gewoon vier hoeken afsnijden ;) Papier is van Marianne Design en stempels van Pink Paisley.
Dit werd mijn kaartje:
We worden deze week gesponsord door Cute stamps and Cards:
En op het DCL-blog kun je behalve de prijs en de inspiratie-kaartjes van het team ook 2 prachtige kaartjes van onze GD-er José bekijken.
Bedankt weer voor het kijken en een heel fijn weekend,
Groetjes, Angèle


10 opmerkingen:
Heel apart! Erg leuk met het muziekpapier en die vlaggetjes zijn schattig. Ik ben gek op vlaggetjes.
groetjes, Jose
Wat een mooie vintage kaart, Angèle!
Mooi plaatje heb je gebruikt en prachtig bijpassend papier.
Groetjes, Marjan
Soooooo LOVELY! love, love, LOVE that image!
Ow wat een plaatje dit!
Het ziet er inderdaad moeilijker uit dan het is!
Mooie afbeelding heb je gebruikt en grappig die zwarte vlaggetjes.
Wat een leuke vorm, en eigenlijk heel simpel te maken... Een prachtige uitwerking Angele!
De uitwerking van de aparte schets is een prachtige vintage kaart geworden!!!
wat een mooie kaart en erg aparte vorm!
ik wou ook nog een reactie achterlaten op je post over de trouwdag van vivian, maar dat lukt niet....erg leuke kaart en wat een prachtige lo heb je gemaakt! vivian zag er erg mooi uit!
Het is een aparte kaart geworden, ik weet niet of het aan de kleurencombi ligt of aan de vorm van de kaart maar het is niet helemaal mijn smaak.
De afbeelding is helemaal super, hoe kom je daaraan?
Liefs Viv
Heerlijk vintage kaartje, Angèle!
Een reactie posten