... een kaartje. Eentje waar ik overigens niet helemaal tevreden over ben. Maar soms zie ik niet meteen waar dat aan ligt. Jullie?
Papier en zwart/witte tape zijn van Pink Paisley.
Fijne, zonnige dag en bedankt weer voor jullie berichtjes. Ik lees ze graag.
Groetjes, Angèle
16 opmerkingen:
Ik zie het niet, vind dit juist een erg mooie kaart, met deze kleurtjes en de zwarte accenten!
Soms is het iets wat alleen jij vindt. Hij is prachtig.
Groetjes, Marjan
Ik vind het een leuke, zonnige kaart, maar denk dat ik hem mooier zou vinden zonder de roze accenten... dus wat meer eenheid in kleur. Is dat het misschien?
This card just makes me SMILE! Could not LOVE it more!
Ik vind je kaartje leuk!
De een houdt van zwart de ander van roze of juist niet, maar ik vind de combinatie wel goed geslaagd!
groetjes, Judith
Ik herken het wel en vind het zelf altijd prettig om eerlijk 'commentaar' te krijgen. Ik denk dat de pastelkleurtjes en het zwart/wit een groot contrast is, misschien dat dat het is wat je er nog niet helemaal goed aan vindt? Maar de opzet van deze kaart: LEUK LEUK LEUK!!
Prachtig kaartje hoor !!! Ik vind de indeling helemaal goed en dat zwart met die pastel-tinten heel mooi ! Leg 'm een paar daagjes weg en wie weet zie je dan ineens wat er nog mist.
Groetjes Berdien
Wat een leuk papier is dat!
Mooi resultaat.
Zelf zou ik nog iets "zwarts" toevoegen bijv. met naaimachine over de witte cardstock of langs de randen van het dessinpapier.
Wat een vrolijke kaart!!
Die spat van mn scherm af :D
Gezellig hoor!
Dat heb je soms wel eens he dat je niet tevreden bent.. en dat anderen het dan niet zien ;)
Zelf zou ik misschien die cirkel achter de bloemen weg hebben gelaten, maar ja dat is ook een kwestie van proberen...
Ik wens je een zonnige dag!
Groetjes
vera
Ik vind hem ook mooi Angele maar soms heb je dat dan heb je een kaart gemaakt en tja op een of andere manier valt hij anders uit dan je in gedachten had.
Ha moeders,
Wat een leuke en vrolijke kaart, ik vind hem prachtig :)
Heerlijk zomerse kleurtjes! Ik denk dat de tip van Petra een hele goeie is :)
Liefs Viv
Ik vind het een superlief kaartje, Angele!! Misschien zou een zwart randje rondom het vierkant het net iets meer laten spreken..
Maar ook zonder dat randje vind ik het héél erg mooi geworden!
Fijn weekend,
XXXJenneke
Just a amazing card...I love those flowers..look great!!This is my firt time in here...I´m follower now.
Have a wonderful weekend.
Kisses and huges from Brazil
Cynthia
Waanzinnig mooi gemaakt, ik hou héél erg van verschillende stijlen, alles heeft namelijk z'n charme.
Ik ben volger geworden en kom zeker nog eens rondkijken.
Groetjes van Scrappingann
Wat zijn we zelf allemaal toch kritisch op ons werk! Ik vind dit een geweldige kaart, prachtige kleuren. Ik zou zeggen: niets meer aan doen en iemand er heel blij mee maken!
Groetjes,
Nadine
Misschien een paar zwarte strasssteentjes in de bovenhoek ofzo, zodat het zwart uit het lint nog één keer terug komt. Verder vind ik h'm helemaal top! Erg mooi! Een kleinigheidje dus!
Groetjes Cornelie ( kwam toevallig langs!)
Ik vind hem helemaal leuk! Gaaf met al die kleuren. Maar wat mis je? Misschien een beetje twine? Haha, doet t altijd goed....
Een reactie posten