Een leuke schets van Marianne ditmaal.
Voor mijn uitwerking heb ik 'm een slag gedraaid:
Papier is van Magnolia. De roosjes heb ik gedraaid m.b.v. een ronde pons van anderhalve cm doorsnede. Klein dus, maar wel leuk;) De digi komt van Pink Pettycoat.
DCL wordt deze week gesponserd door:
De leuke prijs kun je hier bekijken.
De voorspellingen van het weer zijn herfstachtig vandaag. Ondanks dat wil ik jullie een heerlijke, onvergetelijke zaterdag toewensen.
Groetjes, Angèle


11 opmerkingen:
Ik zag je kaart al op het DCL blog, wat een prachtkaart, Angèle!!
Zo schattig, die digi met de mooie bloemen en ook nog eentje op haar bevallige hoofdje. Heel mooi!
Hoop dat de regen en wind gisteren niet roet in het een hebben gezorgd!
Groetjes, Marjan
Wat een mooie creatie weer!
Wow.. ik vind em zo mooi :)
De sfeer is mooi, het papier is mooi, de roosjes... die zijn schitterend!!!
Echt heel erg leuk, hopelijk hebben jullie ook een super weekend gehad!
Groetjes
Vera
Ik vind jouw uitwerking super Angele !!
Groetjes Berdien
Wat een superleuk kaartje!
Die stempel is grappig.
Mooi die roosjes!
Mooi!!
En leuk, weer eens een trouwkaart (-:
Duurt het nog lang, voor jullie dochter gaat trouwen?
groetjes, Judith
Weer een prachtig kaartje, Angèle!
En nog van harte gefeliciteerd met het huwelijk van Vivian! Hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad!!
XXXJenneke
This is so FUN and FABULOUS! Could not LOVE it more!
Weer een erg sfeervolle kaart Angèle! De roosjes zijn zo lief! Het weer zat inderdaad niet mee dit weekend, hopen dat het snel beter wordt!
Wat een prachtig kaartje weer meid. Super gewoon. Hoe heb je die bloemetjes gemaakt?
En van harte gefeliciteerd met het huwelijk van Vivian. Heb net een foto voorbij zien komen op Facebook, wat een plaatje!
Groetjes
Hinke
Een reactie posten