zondag 19 juni 2011

DCL #95

Een leuke schets van Marianne ditmaal.


Voor mijn uitwerking heb ik 'm een slag gedraaid:


Papier is van Magnolia. De roosjes heb ik gedraaid m.b.v. een ronde pons van anderhalve cm doorsnede. Klein dus, maar wel leuk;) De digi komt van Pink Pettycoat.

DCL wordt deze week gesponserd door:



De leuke prijs kun je hier bekijken.



De voorspellingen van het weer zijn herfstachtig vandaag. Ondanks dat wil ik jullie een heerlijke, onvergetelijke zaterdag toewensen.

Groetjes, Angèle

11 opmerkingen:

Marjan zei

Ik zag je kaart al op het DCL blog, wat een prachtkaart, Angèle!!
Zo schattig, die digi met de mooie bloemen en ook nog eentje op haar bevallige hoofdje. Heel mooi!

Hoop dat de regen en wind gisteren niet roet in het een hebben gezorgd!

Groetjes, Marjan

Dora zei

Wat een mooie creatie weer!

Vera zei

Wow.. ik vind em zo mooi :)
De sfeer is mooi, het papier is mooi, de roosjes... die zijn schitterend!!!
Echt heel erg leuk, hopelijk hebben jullie ook een super weekend gehad!

Groetjes
Vera

Anoniem zei

Ik vind jouw uitwerking super Angele !!
Groetjes Berdien

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Petra Coolen zei

Wat een superleuk kaartje!
Die stempel is grappig.
Mooi die roosjes!

Judith zei

Mooi!!
En leuk, weer eens een trouwkaart (-:
Duurt het nog lang, voor jullie dochter gaat trouwen?
groetjes, Judith

Jenneke zei

Weer een prachtig kaartje, Angèle!

En nog van harte gefeliciteerd met het huwelijk van Vivian! Hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad!!

XXXJenneke

cnelson zei

This is so FUN and FABULOUS! Could not LOVE it more!

Marit zei

Weer een erg sfeervolle kaart Angèle! De roosjes zijn zo lief! Het weer zat inderdaad niet mee dit weekend, hopen dat het snel beter wordt!

Hinke zei

Wat een prachtig kaartje weer meid. Super gewoon. Hoe heb je die bloemetjes gemaakt?

En van harte gefeliciteerd met het huwelijk van Vivian. Heb net een foto voorbij zien komen op Facebook, wat een plaatje!

Groetjes
Hinke