Een leuke schets van Anja ditmaal.
En mijn uitwerking met het alom bekende en volgens mij zeer geliefde papier van Crate Paper.
Onze sponsor is deze week CreaScrap en de prijs die er te winnen is vind je op het blog van DCL. Het blog is, danzij Sandra, in een nieuw, mooi voorjaarsjasje gestoken ;)
Fijn weekend, Angèle


7 opmerkingen:
Ow wat een leuke sketch....als ik tijd heb ga ik m maken!
En je hebt er weer een schitterend uitwerking mee gemaakt, top!
Erg leuke schets! Jouw uitvoering is weer super en inderdaad is dat papier erg geliefd. ik vind die hartjes erop bij jouw kaart een prachtige blikvanger!
Ik zag het blogjasje al, ziet er goed uit, zie dezelfde stijl ook bij een paar andere blogs, mooie stijl.
Fijn weekend, Marjan
Hij is weer schitterend Angele en ik ben ook helemaal verliefd op dat papier heb er inmiddels weer wat van besteld.
Schitterende kaart !! Inderdaad geweldig papier!
Groetjes Berdien
Hallo Angele,
Mooie uitwerking van de sketch, Angele. En leuk om te zien dat je er weer een kaart van hebt gemaakt, die goed voor een huwelijksfelicitatie te gebruiken is (-:
Fijn weekend, groetjes van Judith
wat een gave uitwerking van de sketch angele, ik vind die filmsti en hartjes ontzettend leuk.
groetjes karin
Mooi kaartje en die hartjes zijn zo leuk!
Veel plezier met de aankomende trouwerij he Geniet ervan :)
Groetjes
Vera
Een reactie posten