Meer dan vijftig deelnemers hadden we afgelopen week bij DCL! Bijna een record!
De prijzen zijn verdeeld en als je benieuwd bent kun je hier bekijken wie de winnaars zijn.
Maar ook de nieuwe schets van deze week, gemaakt door Anja, en de prachtige, diverse uitwerkingen van het DCL-team ter inspiratie.
De schets:
En dit werd mijn kaartje.Het winterpapier is van Eline Pellinkhof. Verder woordenboekpapier voor de gevouwen sterpunten gebruikt en klein materiaal uit mijn voorraad.
DCL wordt gesponsord door Made by Maly
Geniet van je weekend! Het wordt heerlijk buitenweer!
Groetjes, Angèle


17 opmerkingen:
Die gevouwen ster is super!!
Hoe krijg je die zo?
Vind h'm heel erg mooi! Super papier van Eline, en je hebt die ster ook zo mooi gemaakt! Erg leuk !
Groetjes Cornelie
Oooooh hijs gaaf zeg!!
Helemaal leuk :)
Die ster is ook tof!
Groetjes
Vera
ik vind 'm gaaf! prachtige materialen! ik heb 't nieuwe boek van eline en daar staan ook een aantal sterren/bloemen in om te vouwen zoals jij gedaan hebt!
Ik vindt hem helemaal geweldig en vooral die ster zoals je die gevouwen hebt.
Groetjes Rosalien
Heel prachtig, lekker strak en in mooie warme kleuren met dat mooie Elinepapier. Ook je ster vind ik gaaf!
Groetjes, Marjan
Nu ben ik natuurlijk een tikkie bevooroordeeld als het gaat om Eline's papier...maar ik vind echt dat je een super mooie kaart hebt gemaakt! Ik vind die strakke vlakjes erg leuk :-) Fijn weekend!
Een heel moie kerstkaart!
Echt weer een schitterend kaartje Angele zo mooi met die gevouwen ster.
So LOVELY!!
Mooie kaart Angele met dit Eline papier!
Groetjes Ellen
Prachtige kaart met een hele mooie ster.
Groetjes Ans
Wat een bjoetje!
Wat een mooi kaartje, leuk om het papier zo te gebruiken, vooral de kleine stukjes naast elkaar geeft een leuk effect!
Je hebt het papier heel mooi met elkaar gecombineerd. Je ster en de aankleding daarvan passen er perfect bij. Een mooie kaart!
Groetjes, Judith
Wat een pracht van een kaart!
Mooie kleuren en de ster is helemaal super! Ik wil ook graag weten hoe je die zo krijgt ;)
Liefs Viv
Erg mooi gedaan Angèle. Die ster is idd super! Prachtig papier ook.
Liefs, Jose
Een reactie posten