vrijdag 11 november 2011

DCL #116

Meer dan vijftig deelnemers hadden we afgelopen week bij DCL! Bijna een record!
De prijzen zijn verdeeld en als je benieuwd bent kun je hier bekijken wie de winnaars zijn.
Maar ook de nieuwe schets van deze week, gemaakt door Anja, en de prachtige, diverse uitwerkingen van het DCL-team ter inspiratie.
De schets:


En dit werd mijn kaartje.Het winterpapier is van Eline Pellinkhof. Verder woordenboekpapier voor de gevouwen sterpunten gebruikt en klein materiaal uit mijn voorraad. 




DCL wordt gesponsord door Made by Maly



Geniet van je weekend! Het wordt heerlijk buitenweer!

Groetjes, Angèle

17 opmerkingen:

Petra Coolen zei

Die gevouwen ster is super!!
Hoe krijg je die zo?

Cornelie zei

Vind h'm heel erg mooi! Super papier van Eline, en je hebt die ster ook zo mooi gemaakt! Erg leuk !
Groetjes Cornelie

Vera zei

Oooooh hijs gaaf zeg!!
Helemaal leuk :)
Die ster is ook tof!

Groetjes

Vera

Margot zei

ik vind 'm gaaf! prachtige materialen! ik heb 't nieuwe boek van eline en daar staan ook een aantal sterren/bloemen in om te vouwen zoals jij gedaan hebt!

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem helemaal geweldig en vooral die ster zoals je die gevouwen hebt.

Groetjes Rosalien

Marjan zei

Heel prachtig, lekker strak en in mooie warme kleuren met dat mooie Elinepapier. Ook je ster vind ik gaaf!

Groetjes, Marjan

Inge zei

Nu ben ik natuurlijk een tikkie bevooroordeeld als het gaat om Eline's papier...maar ik vind echt dat je een super mooie kaart hebt gemaakt! Ik vind die strakke vlakjes erg leuk :-) Fijn weekend!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Een heel moie kerstkaart!

anja curvers zei

Echt weer een schitterend kaartje Angele zo mooi met die gevouwen ster.

cnelson zei

So LOVELY!!

Ellen zei

Mooie kaart Angele met dit Eline papier!
Groetjes Ellen

Ans S. zei

Prachtige kaart met een hele mooie ster.

Groetjes Ans

Dora zei

Wat een bjoetje!

Anoniem zei

Wat een mooi kaartje, leuk om het papier zo te gebruiken, vooral de kleine stukjes naast elkaar geeft een leuk effect!

Judith zei

Je hebt het papier heel mooi met elkaar gecombineerd. Je ster en de aankleding daarvan passen er perfect bij. Een mooie kaart!
Groetjes, Judith

Viv zei

Wat een pracht van een kaart!
Mooie kleuren en de ster is helemaal super! Ik wil ook graag weten hoe je die zo krijgt ;)

Liefs Viv

José zei

Erg mooi gedaan Angèle. Die ster is idd super! Prachtig papier ook.
Liefs, Jose