Wat vliegt de week! Alweer een nieuwe zaterdag en een nieuwe uitdaging bij DCL. Ditmaal een schets van Yvon.
Dit werd mijn kaartje. Papier is van Basic Grey; een oudere lijn. Stempel van het Kruidvat
.
Ga eens bij DCL kijken. Deze week hebben we niet één prijs maar 3 mooie prijzen te verdelen! Gaaf hè! We worden gesponsord door CreaUniek en 't Bezige Bijtje.
Geniet van jullie weekend!
Groetjes, Angèle


15 opmerkingen:
Heel mooie warme kaart. Die kerstman is gaaf he. Ik zie hem heel veel voorbijkomen.
Liefs, Jose
Mooie kerstige uitwerking.
knappe kerel die kerstman! mooi kaartje, ik vind de kleuren heel feestelijk!
Mooie kleurencombinatie!
Gewoon een prima kerstkaart, vooral die kerstman erop is sfeervol :)
Groetjes
Vera
Ja, die kerstman is populair! Maar is dan ook heel mooi!
Mooi kaartje is het geworden.
Groetjes Cornelie
Wat een mooie kaart, het heeft een warme vintage uitstraling.
De kerstman is een prachtig plaatje!
Liefs Viv
Leuke stempel! Mooie warme kleuren en helemaal kerst! Liefs, Natalie
This is so LOVELY! love, love, LOVE it!
Mooi kaartje ! Leuk is die stempel van het Kruidvat he !
Groetjes Berdien
Mooi kaartje weer, Angele! En een stempel van het Kruidvat??? Wat verrassend, zeg! Hij is echt superleuk!
XXXJenneke
Helaas was de stempel hier niet...
Ik vind m schitterend.
En je kaartje is een prachtig geheel!
Ik vind je kaart weer helemaal top! Mooie verdeling door de schets en kleurgebruik! De stempel past er prima op!
Groetjes, Marjan
Vind de verdeling vd schets erg leuk.
Leuke stempel!
Je eerste kerstkaartje dit jaar ?
Bedankt voor je reactie Angele!
En ik ben erg benieuwd naar jouw creatie met het Eline papier :)
De lucifers, die zaten er niet in :D
We hadden deze lege doosjes via mn werk besteld bij Rayher, handig he!
hoef je niet eerst eindeloos die lucifers op te maken :)
Ze zijn wel iets duurder dan dat je gewoon luciferdoosjes in de winkel koopt. Het kastje komt vanaf 8 december ook in de nieuwe etalage te staan van Pipoos Dordrecht, dan kunnen we al die lege doosjes hopelijk lekker gaan verkopen :)
Groetjes,
Vera
Super kaart!! Ook al zo'n gave stempel!!
Groetjes, Annemieke
Een reactie posten