zaterdag 5 november 2011

DCL #115

Wat vliegt de week! Alweer een nieuwe zaterdag en een nieuwe uitdaging bij DCL. Ditmaal een schets van Yvon.



Dit werd mijn kaartje. Papier is van Basic Grey; een oudere lijn. Stempel van het Kruidvat
.

Ga eens bij DCL kijken. Deze week hebben we niet één prijs maar 3 mooie prijzen te verdelen! Gaaf hè! We worden gesponsord door CreaUniek en 't Bezige Bijtje.



Geniet van jullie weekend!

Groetjes, Angèle

15 opmerkingen:

José zei

Heel mooie warme kaart. Die kerstman is gaaf he. Ik zie hem heel veel voorbijkomen.
Liefs, Jose

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Mooie kerstige uitwerking.

Margot zei

knappe kerel die kerstman! mooi kaartje, ik vind de kleuren heel feestelijk!

Vera zei

Mooie kleurencombinatie!
Gewoon een prima kerstkaart, vooral die kerstman erop is sfeervol :)

Groetjes

Vera

Cornelie zei

Ja, die kerstman is populair! Maar is dan ook heel mooi!
Mooi kaartje is het geworden.
Groetjes Cornelie

Viv zei

Wat een mooie kaart, het heeft een warme vintage uitstraling.
De kerstman is een prachtig plaatje!

Liefs Viv

Natalie zei

Leuke stempel! Mooie warme kleuren en helemaal kerst! Liefs, Natalie

cnelson zei

This is so LOVELY! love, love, LOVE it!

Anoniem zei

Mooi kaartje ! Leuk is die stempel van het Kruidvat he !
Groetjes Berdien

Jenneke zei

Mooi kaartje weer, Angele! En een stempel van het Kruidvat??? Wat verrassend, zeg! Hij is echt superleuk!

XXXJenneke

Dora zei

Helaas was de stempel hier niet...
Ik vind m schitterend.
En je kaartje is een prachtig geheel!

Marjan zei

Ik vind je kaart weer helemaal top! Mooie verdeling door de schets en kleurgebruik! De stempel past er prima op!

Groetjes, Marjan

Petra Coolen zei

Vind de verdeling vd schets erg leuk.

Leuke stempel!
Je eerste kerstkaartje dit jaar ?

Vera zei

Bedankt voor je reactie Angele!
En ik ben erg benieuwd naar jouw creatie met het Eline papier :)
De lucifers, die zaten er niet in :D
We hadden deze lege doosjes via mn werk besteld bij Rayher, handig he!
hoef je niet eerst eindeloos die lucifers op te maken :)
Ze zijn wel iets duurder dan dat je gewoon luciferdoosjes in de winkel koopt. Het kastje komt vanaf 8 december ook in de nieuwe etalage te staan van Pipoos Dordrecht, dan kunnen we al die lege doosjes hopelijk lekker gaan verkopen :)

Groetjes,

Vera

Annemieke zei

Super kaart!! Ook al zo'n gave stempel!!
Groetjes, Annemieke