vrijdag 25 november 2011

DCL #118

 Een aparte maar veelzijdige schets van Rosalien:


Dit werd mijn kaartje. Papier is van 4heures37. Sentiment van Pink Petticoat.


DCL wordt deze challenge gesponsord door Stempelstudio Karin de Graaf:


Voor de prijs die er te verdienen is en uiteraard voor de mooie creatie's van het DCL-team verwijs ik graag naar Dutch Card Lovers

Groetjes, Angèle

13 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Deze is absoluut helemaal het einde!! Geweldig mooi kaartje hoor!

Vera zei

Wat een lief kaartje Angele!
Echt een heel erg leuke uitvoering van de sketch :)
De vogeltjes zijn zo dottig en het papier trouwens ook!

Groetjes en een fijn weekend,

Vera

Cornelie zei

Super mooie uitvoering. Leuk papier en ik ben gek op vogelhuisjes en die lieve vogeltjes!
Groetjes Cornelie

Marjan zei

Superkaart Angèle!! Jij hebt toch zo'n leuke eigen stijl, deze is weer totaal anders dan de anderen!
Erg leuk, die vogeltjes en het touwtje ook, nou ja... alles eigenlijk!

Groetjes, Marjan

cnelson zei

Such a DARLING card! FAB interpretation on the sketch!

Gerdine zei

Wat een ontzettend leuke kaart! Mooi papier met die boompjes en het huisje is top! Complimenten!

Anoniem zei

Wat een mooi kaartje! En wat een lastige layout, maar je kaartje is super geworden!

Ans S. zei

Wat een mooi kaartje, leuk met die vogeltjes.

Groetjes Ans

caroline zei

mooi
dat vogelhuisje en die vogels moet je die zelf maken
of zijn ze enkel uitgeknipt ?
en hoe doe je dat indien je het zelf ineen stak?
caroline

Judith zei

Niet alleen het papier is leuk (tja, ik ben misschien een beetje bevooroordeeld wat dat betreft, hihi) maar ook je super leuke uitwerking! De lieve vogeltjes voor dat schattige huisje - helemaal mijn smaak!
groetjes, Judith

Vera zei

Nog niet gehoord?
Je mag ook komen hoor :)

http://elinepellinkhof.blogspot.com/

Groetjes Vera

Bedankt voor je reactie!!

Knutsel en Zo zei

Wat een mooie kaart en wat heb je het papier leuk bij elkaar gebruikt!

Groetjes, Karin

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hoi Angele,

Allereerst heb je een prachtig kaartje gemaakt, super. Op mijn blog heb je bij mij een berichtje achter gelaten en bedank je de Sint voor iets. Ik ga ervan uit dat je meedoet aan de Sinterklaas Swap bij de Nederlandse Swapper, (Ik ook hoor), maar mijn cadeautje is als het goed is bij Ans van Ooijen aangekomen. En niet bij jou, dus ik denk dat iemand de gever is van je cadeautje. Of er is iets fout gegaan.
Groetjes van Jacqueline(Sjakkie)