vrijdag 2 december 2011

DCL #119

 Een inspiratie-foto is door Marianne gekozen voor deze uitdaging.


De pompoms waren mijn uitgaanspunt en deze kaartjes zijn het resultaat. De mini-pompoms heb ik gemaakt m.b.v. een vork. Hier kun je zien hoe ik dat deed. Verschillende van deze spulletjes vind je als mini-kit in het winkeltje 'Cards and Wishes'




DCL wordt deze challenge door Crealies gesponsord.


Hier vind je de prijs van Crealies en de superleuke uitwerkingen van het inspiratieteam.

Fijn Sinterklaasweekend, Angèle

16 opmerkingen:

Marjan zei

Angèle, ik ben weer weg van je stijlvolle en prachtige kaartjes, zou niet kunnen kiezen welke ik de mooiste vind. Dat pompoentje!! En het mooie kerstboompje met structuur en de parelsterretjes erop is ook al zo gaaf.
Leuke uitdaging trouwens, ik wilde dat ik meer tijd had, maar ik kom nu alleen nog maar toe aan mijn eigen opdrachten.

Groetjes, Marjan

Petra Coolen zei

Vind ze Prachtig deze clean & simple kaartjes!!

Uh... hoe maak je nou zo'n pompoentje ?

Anneke zei

Wat een superleuke pompoms Angèle! Echt prachtig! Ik vind je kaartjes allebei heel mooi!
Bedankt voor je reactie bij mijn boompje van opgerold papier. Als je het wilt proberen kan een satéstokje helpen. Ik rolde de papiertjes op via zo'n stokje, gelijkmatig resultaat verzekerd :)
Fijn weekend!

Viv zei

Wat een leuke kaartjes, vooral die met de bruintinten vind ik helemaal super :)
Wil ook wel eens weten hoe je die pompon hebt gemaakt, laat je me dat vanmiddag even zien :)

Liefs Viv

Vera zei

Wat een mooie eenvoudige prachtige kaartjes! Echt heel chic eigenlijk :)

Groetjes,

Vera

Margot zei

ze zijn weer geweldig!!!

Jenneke zei

Dit zijn m'n favoriete kaartjes van jou tot-nu-toe! Wat zijn ze simpel en stijlvol, zo prachtig!!
Maar.....een pompoen maken met een vork??? Nooit van gehoord!
Ik denk dat het tijd is voor een tutorial, Angele ;-)

XXXJenneke

Gemma zei

Ik sluit me geheel bij de vorige boodschappen aan, je kaartjes zijn super, en wat een geweldig idee die pompoentjes, ik herinner me nog de ouderwetse manier over een stukke karton! Ben heel benieuwd hoe je deze gemaakt hebt! Groetjes Gemma

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Zo simpel en toch zo waanzinnig mooi! En dan die pompons. Leuk joh, hoe maak je zoiets??? Tutorial??

Ans S. zei

Twee prachtige stijlvolle kaartjes.

Groetjes Ans

Judith zei

Wow, deze zijn zo stijlvol en mooi!
Ik vind ze prachtig!

Ben benieuwd of je nog een tuto gaat schrijven/fotograferen (-:

Fijn Sinterklaas-weekend,
groetjes, Judith

Christa zei

Superleuke kaartjes!!!

cnelson zei

These are SO FABULOUS!! LOVE those twine pom poms!

MirjamC zei

wat een ontzettend gave kaarten! ik ben er helemaal verliefd op! ik hou wel van zulke 'rustige' kaarten...prachtig!

anja curvers zei

Zoals ik al gezegd had echt prachtige kaartjes Angele hou hier ook wel van hoor lekker clean & simple maar dan dat detail van die pompon prachtig hoor.

Cornelie zei

Heb deze helemaal gemist!! Shame on me! Wat een beeldschone kaartjes! Vind ze helemaal geweldig!
Bedankt voor de pompom link!
Groetjes Cornelie