vrijdag 9 december 2011

DCL #120

De allerlaatste uitdaging van 2011 staat vandaag op het blog van Dutch Card Lovers:

Zet een dier in het zonnetje op je creatie en maak er een vrolijke beestenboel van!



 Dit werd mijn kaartje:



Het papier dat ik gebruikte is weer van 4heures37. Sentiment is een digi van Pink Petticoat. Het hertje en de boom vond ik tussen mijn verzameling. Het is nagetekend en uitgeknipt. Het origineel is een pagina van een mini-boekje.

DLC wordt deze week gesponsord door de Scrapheap
 

De prijs kun je hier bekijken. En ook de vrolijke inspiratiekaartjes van het team.

Fijn weekend, Angèle

16 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een SUPER originele kaart, daar ben jij toch zo goed in!!

Groetjes, Marjan

Margot zei

ik ben helemaal verliefd op dit kaartje!

anja curvers zei

Dit is zo'n schatje echt een prachtig kaartje hoor.

mieke zei

Ontzettend leuk zeg met het hertje.

mieke

Vera zei

Ik vind het een erg creatief gevonden kaartje :)
Dat hertje maakt het erg schattig!

Groetjes

Vera

Cornelie zei

Ik vind het zo'n mooie en originele kaart! Prachtig bedacht én gemaakt!
Groetjes Cornelie

caroline zei

amai angele zo mooi en origineel
groetjes uit belgie

MirjamC zei

wat een schattig kaartje! mooie kleuren en papier!

Gerdine zei

Prachtige kaart, qua kleur, maar vooral ook vanwege het hertje! Schattig!

Ans S. zei

Wat een mooie kaart met dat lieve hertje erop, heel mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Dora zei

Een leuke uitdaging, maar ik zou het niet kunnen, leuk om jullie uitwerkingen te zien, ook deze van jou is weer super!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat een prachtig ontwerp!

Stampidoe@gmail.com zei

Geweldig Angèle vroeg me al af hoe je het hertje en boom gemaakt had

xxyvon

José zei

Ik vind je kaartje super gewoon. Zo mooi en origineel gedaan!
Liefs, Jose

Judith zei

Echt een kaart om te smelten. Heel lief dat hertje!

Viv zei

Wat een lief kaartje, dat hertje is ook super schattig :)

Liefs Viv