De allerlaatste uitdaging van 2011 staat vandaag op het blog van Dutch Card Lovers:
Zet een dier in het zonnetje op je creatie en maak er een vrolijke beestenboel van!
Dit werd mijn kaartje:
Het papier dat ik gebruikte is weer van 4heures37. Sentiment is een digi van Pink Petticoat.
Het hertje en de boom vond ik tussen mijn verzameling. Het is nagetekend en uitgeknipt. Het origineel is een pagina van een mini-boekje.
DLC wordt deze week gesponsord door de Scrapheap
De prijs kun je hier bekijken. En ook de vrolijke inspiratiekaartjes van het team.
Fijn weekend, Angèle


16 opmerkingen:
Wat een SUPER originele kaart, daar ben jij toch zo goed in!!
Groetjes, Marjan
ik ben helemaal verliefd op dit kaartje!
Dit is zo'n schatje echt een prachtig kaartje hoor.
Ontzettend leuk zeg met het hertje.
mieke
Ik vind het een erg creatief gevonden kaartje :)
Dat hertje maakt het erg schattig!
Groetjes
Vera
Ik vind het zo'n mooie en originele kaart! Prachtig bedacht én gemaakt!
Groetjes Cornelie
amai angele zo mooi en origineel
groetjes uit belgie
wat een schattig kaartje! mooie kleuren en papier!
Prachtige kaart, qua kleur, maar vooral ook vanwege het hertje! Schattig!
Wat een mooie kaart met dat lieve hertje erop, heel mooi gemaakt.
Groetjes Ans
Een leuke uitdaging, maar ik zou het niet kunnen, leuk om jullie uitwerkingen te zien, ook deze van jou is weer super!
Wat een prachtig ontwerp!
Geweldig Angèle vroeg me al af hoe je het hertje en boom gemaakt had
xxyvon
Ik vind je kaartje super gewoon. Zo mooi en origineel gedaan!
Liefs, Jose
Echt een kaart om te smelten. Heel lief dat hertje!
Wat een lief kaartje, dat hertje is ook super schattig :)
Liefs Viv
Een reactie posten