woensdag 21 december 2011

Dutch Dares

Bij Margot zag ik de laatste challenge van Dutch Dares. Leuk! Vijftien vragen over jezelf, waarvan een open vraag. Vraag vijftien mocht je zelf bedenken. En dat werd: Hoe kijk je terug op 2011?




Op de labels staan de vraag en een kort antwoord. Op de achterkant van deze lo heb ik uitvoeriger geschreven. Een leuke manier om terug te kijken op het jaar 2011. Een traditie? Kijk eens naar label 15! Mijn oudste dochter Vivian...vandaag wordt ze dertig! Van harte proficiat scrapmaatje ;)

Groetjes, Angèle

13 opmerkingen:

Viv zei

Van harte gefeliciteerd met het 30 jarig moederschap!!
Wat een leuke LO heb je gemaakt, ben echt benieuwd naar alle vragen en antwoorden. Kom snel even langs :)

Liefs Viv

Marjan zei

Erg leuk idee en een geweldige uitvoering! leuk met die foto's erbij, mooie herinnering heb je ervan gemaakt! En... gefeliciteerd met je dochter, die van mij wordt volgend jaar ook 30.

Groetjes, Marjan

Petra Coolen zei

Wat heb je dat apart gemaakt zeg!
Erg origineel om 15 labels zo te verwerken tot 'n layout.
Leuk gedaan.
Proficiat met jullie dochter :)

anja curvers zei

Van harte gefeliciteerd met je dochter en je hebt weer een supergave uitwrking gemaakt zeg.

MirjamC zei

van harte gefeliciteerd met je dochter! en wat een mooie lo, erg leuk met al die labels!

cnelson zei

WOW...is this ever COOL!! LOVE it sooooo MUCH!

Margot zei

gaaf gedaan! heel origineel! bedankt voor het meedoen met de dutch dares!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Een heel aparte lo met al die labels.

Judith zei

Leuk idee en leuke uitvoering! Gefeliciteerd met je grote dochter!

Groetjes, Judith

Dora zei

Wat een leuk idee is dit en enorm mooi uitgewerkt, nog van harte gefeliciteerd met je dochter!

Petra zei

Wat leuk dat je hebt meegedaan met deze Dare en wat een superleuk en origineel idee om de Q&A op de tags te verwerken!

Jenneke zei

Wat een geweldig idee voor het uitwerken van de Dutch Dare!! Volgens mij is het heel lang geleden dat jij een layout gemaakt hebt, of vergis ik me daarin???
En alsnog gefeliciteerd met Vivian's verjaardag!!

Fijne feestdagen, Angele!!

XXXJenneke

Mandy zei

Hai Angèle, gelukkig nieuwjaar! Bedankt voor je deelname aan de dutch dare! Zo leuk gedaan met al die labels, waar je foto's en antwoorden in hebt verwerkt!