maandag 5 december 2011

Surprise Swap

Bij de Nederlandse Swappers deed ik mee aan een leuke Sinterklaas Swap. Er werden lootjes getrokken en toen kreeg ik een verlanglijstje van degene waar ik een surprise en een gedicht voor moest maken. Deze leuke spulletjes vond ik in mijn pakje. Dank u wel Sinterklaas! Daar ben ik blij mee!



Natuurlijk heb ik zelf ook een surprise en gedicht gemaakt en daaraan beleefde ik veel plezier.
Alleen... het zat al keurig verpakt toen ik er plots aan dacht dat ik er geen foto van had gemaakt. Hahaha! Wil je het zien? Dan kun je het hier bekijken. De ontvanger zette het op de foto;)

Fijne 5 december!

Groetjes, Angèle

7 opmerkingen:

anja curvers zei

Wat leuk Angele en leuke spullen heb je gekregen ga even kijken wat je gegeven hebt.
Fijne sinterklaas.

Vera zei

Ziet er beide superleuk uit!
jullie hebben elkaar verwend :)

groetjes

vera

Jacqueline (Sjakkie) zei

Jippie, ik weet wie mijn Sinterklaas was. Door Ellen ben ik gaan zoeken en ik heb je gevonden!
Angelé bedankt voor het mooie zwarte pieten mapje en de prachtige cadeau's, ik ben er erg blij mee.
Groetjes van Jacqueline

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Heerlijk he, zo verwend worden!

Marjan zei

Wat leuk! Ik zag het al bij Sjakkie,maar realiseerde me niet meteen dat jij die Angèle was...! Jouw gekregen swapcadeautje is oom erg leuk.

Groetjes, Marjan

Cornelie zei

Tof zo'n swapje! Leuke spulletjes. Jouw swap ziet er ook goed uit!! Leuk!
Groetjes Cornelie

Dora zei

Wat een gaaf idee en mooi spullen ook jouw creatie is errug mooi!