zaterdag 31 december 2011

Welkom 2012!

Met dit kaartje wil ik jullie allemaal een goed, gezond, gelukkig en creatief 2012 toewensen.



En niet alleen ik, maar het hele team van Dutch Card Lovers.

Hier kun je de kaartjes van het team bekijken.
Op 7 januari starten we met de allereerste uitdaging van 2012.
Doe je gezellig met ons mee?

Een gezellige dag,  Angèle

9 opmerkingen:

Margot zei

superfeestelijk kaartje! ik wens je een creatief 2012, zodat je mij weer vaak kunt inspireren met al je geweldige kaarten!

Marit zei

Ik kom even aangewipt om jou en je gelieven een heel goed en inspirerend 2012 te wensen!!!

Anneke zei

Wat een leuke kaart om het jaar in te zetten Angèle! Ik wens je ook een gelukkig, gezond en creatief nieuw jaar!

Jenneke zei

Gelukkig nieuwjaar, Angèle!!! Ik hoop ook dit jaar weer veel mooie kaartjes van je te kunnen bewonderen!

XXXJenneke

MirjamC zei

een heel gelukkig en creatief 2012 gewenst!!!

Vera zei

Oh wat een leukertje!
Een heel fijn 2012 gewenst!!

Groetjes

Vera

José zei

Lieve Angèle, Ik wil jou en je gezin het allerbeste toewensen in 2012! DAt het maar een mooi, gezond en creatief jaar gaat worden.
je kaart is te gek! Ik vind de knopen op de "sterren" te gek!
Liefs, Jose

anja curvers zei

Een geweldig leuk kaartje Angele en een zeer creatief 2012 gewenst dat we maar weer veel mogen genieten van je mooie kaarten.

Rosalien Zwackhalen zei

Ang1ele jij ook een Gelukkig Nieuwjaar. :)
Je kaartje is weer super zoals altijd. :)

Groetjes Rosalien