vrijdag 6 januari 2012

DCL #121

De challenges gaan weer van start bij DCL. Vandaag een mooie, bruikbare schets van Ellen.



Mijn uitwerking is een uitnodiging voor een buitenetentje. Dat doen we elk jaar samen met de familie. Het kaartje moet wel nog even wachten tot juli...maar af is af ;) Heerlijk om weer eens vrolijk zomers papier te gebruiken! Restjes papier gebruikt uit mijn voorraadbak. Door op deze manier een achtergrondje te maken, kun je ook de kleinste snipper papier goed gebruiken. Het schattige aardbeitje is van fimo en gemaakt door Monica.



DCL wordt ditmaal gesponsord door een nieuwe sponsor: Karen's Doodles. Zij stelt 3 digi's ter beschikking voor de winnaar.



Er zijn weer mooie voorbeelden gemaakt door ons team. Ga hier eens kijken.

Fijne zaterdag, Angèle

9 opmerkingen:

Ellen zei

Super leuke uitwerking Angèle!
Ik vind het ook heerlijk om naar dit vrolijke papier te kijken. En dat jij graag vooruit werkt dat weet ik...;-)))
Groetjes Ellen

Cornelie zei

Erg mooi je uitwerking!
Groetjes Cornelie

cnelson zei

So cute! Love the stitching!

Ans S. zei

Wat een mooie vrolijke uitwerking van de sketch.

Groetjes Ans

José zei

Hartstikke leuke, vrolijke kaart. Het doet me denken aan zo'n heerlijke patchwork deken. Schattig het aardbeitje!
Groetjes, Jose

Margot zei

dit kaartje nodigt zeker uit tot een picknick, helemaal in stijl!

Dora zei

Wat is jouw uitwerking anders dan die van Ellen, en ook deze is zo mooi, erg gaaf met deze kleuren!

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem helemaal geweldig Angéle, zo lekker vrolijk en prachtig stikwerk. Toppie!! :))

Groetjes Rosalien

Natalie zei

Zag je kaartje al op het blog van DCL, wat een mooie kaart!!! Die kleurtjes zijn lekker vrolijk, krijg echt zin om naar buiten te gaan... Laat het voorjaar maar komen! Liefs, Natalie