Ditmaal de eerste uitdaging van Margot: Gebruik een foto op je kaart. Afgedrukt op papier, cardstock of misschien wel canvas. Een foto van jezelf of internet... maak er iets leuks van!
Dit werd mijn kaartje. Een foto van appelbloesem en de reepjes papier in bijpassende kleuren. Plus wat wit ribbel-karton (beschuit verpakking).
Onze sponsor is Scrapbookzolder en de prijs? Kijk eens bij DCL. Ook voor de prachtige uitwerkingen van het team.
Fijn weekend, Angèle

12 opmerkingen:
Hele leuke uitdaging! en wat heb je deze geweldig uitgewerkt! kan zo een tijdschrift in! Heel mooi!
Groetjes Cornelie
Prachtige kaart!
Mooi door de eenvoud :)
superfoto!
Groetjes
Vera
Prachtige uitvoering van een leuke challenge!! Heel mooie foto op je kaart en die reepjes ernaast geven een mooi effect! Leuk ook, het ribkarton.
O ja, dat apparaat links op de foto is mijn daglichtlamp, wat een superding!
Groetjes, Marjan
Mooie kaart Angele en een super foto!
Groetjes Ellen
Erruuugggg mooi!!
Ja die beschuitribbelrand vind ik zo tof! Heel mooi gedaan met alle laagjes en de mooie foto!
prachtig kaartje!
ik heb ook zo'n mooi stuk ribbelkarton gescoord (kraftkleurig) zat om de speculaasjes ;)
Prachtig kaartje hoor Angele en zo leuk dat ribbelkarton, hi,hi.
Ja ik zei het al, dat ribbelkarton maakt het helemaal af. Mooi de strookjes met kleuren en de lentefoto. Ik vind het weer een prachtkaart!
Ja gaaf, ook zo met het ribbelpapier, ik bewaar dat ook altijd!
mooie kaart en foto! en wat een idee om het ribbelkarton van een beschuitrol te gebruiken! bedankt voor de tip!
Prachtige foto, leuk met de strookjes gekleurd papier! En ook al de beschuitrol ontmanteld voor je kaarten zie ik :) Prachtig kaartje!
Een reactie posten