De schets is dit keer van Rosalien:
Dit is mijn geboortefelicitatie-kaartje geworden:
Behalve deze schets mag je alleen blauw en wit op je kaart gebruiken. Kijk maar eens hier voor Rosalien's uitdaging en de mooie verschillende uitwerkingen van het DCL-team.
DCL wordt natuurlijk weer gesponsord en wel door Scrapcorner. Voor de prijs verwijs ik weer graag naar het DCL-blog.
Fijn weekend, Angèle

12 opmerkingen:
Wat een geweldig geboortekaartje Angele!
Groetjes Ellen
Schattig en heel mooi! Rustig en lief geheel. Ik vind het ook een leuke uitdaging en hopelijk kom ik er eens aan toe om mee te doen. Dit weekend lukt het niet om te knutselen...
groetjes, Judith
wat een snoepje
Wat een SNOESJE van een kaart, zo lief met dat olifantje!!
Groetjes, Marjan
ik vind 'm te schattig!
Wat een droppie van een olifantje :D
Echt leuk zeg!
Ben benieuwd of het me gaat lukken mee te doen met de challenge, het is wel echt een uitdaging zeg!
Groetjes,
Vera
Dit is mijn favoriet van het team. Ik vind je kaart te gek. Zo'n leuk stempeltje en je hebt er het perfecte papier voor gekozen. Ik ben er weg van.
Oooh ik vind 'm zooo lief !!! Heel mooi gemaakt !
Groetjes Berdien
So ADORABLE!! LOVE the elephant!
Heel mooi, origineel, en lief kaartje! Heel mooi gedaan met alle verschillende materialen!
groetjes Cornelie
wat een lief en mooi geboortekaartje!!!
Oh wat is dit een lief mooi zacht rustig kaartje! Wow. Wat een mooie diepte ook, en zoveel mooie accenten, werkelijk prachtig!
Een reactie posten