zaterdag 14 januari 2012

DCL #122

De schets is dit keer van Rosalien:


Dit is mijn geboortefelicitatie-kaartje geworden:



Behalve deze schets mag je alleen blauw en wit op je kaart gebruiken. Kijk maar eens hier voor Rosalien's uitdaging en de mooie verschillende uitwerkingen van het DCL-team.
DCL wordt natuurlijk weer gesponsord en wel door Scrapcorner. Voor de prijs verwijs ik weer graag naar het DCL-blog.

Fijn weekend, Angèle

12 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een geweldig geboortekaartje Angele!
Groetjes Ellen

Judith zei

Schattig en heel mooi! Rustig en lief geheel. Ik vind het ook een leuke uitdaging en hopelijk kom ik er eens aan toe om mee te doen. Dit weekend lukt het niet om te knutselen...
groetjes, Judith

Miranda Mols Stampin Utopia zei

wat een snoepje

Marjan zei

Wat een SNOESJE van een kaart, zo lief met dat olifantje!!

Groetjes, Marjan

Margot zei

ik vind 'm te schattig!

Vera zei

Wat een droppie van een olifantje :D
Echt leuk zeg!
Ben benieuwd of het me gaat lukken mee te doen met de challenge, het is wel echt een uitdaging zeg!

Groetjes,
Vera

José zei

Dit is mijn favoriet van het team. Ik vind je kaart te gek. Zo'n leuk stempeltje en je hebt er het perfecte papier voor gekozen. Ik ben er weg van.

Anoniem zei

Oooh ik vind 'm zooo lief !!! Heel mooi gemaakt !
Groetjes Berdien

cnelson zei

So ADORABLE!! LOVE the elephant!

Cornelie zei

Heel mooi, origineel, en lief kaartje! Heel mooi gedaan met alle verschillende materialen!
groetjes Cornelie

MirjamC zei

wat een lief en mooi geboortekaartje!!!

Anoniem zei

Oh wat is dit een lief mooi zacht rustig kaartje! Wow. Wat een mooie diepte ook, en zoveel mooie accenten, werkelijk prachtig!