It's the small and simple things that make life great
Wat een gave uitwerking Angele, WEER ;). Ben wel weg van jouw liftkaarten!Bedankt weer voor het meedoen en tot de volgende keer!
Ja, je kan alle kanten op met deze lift, zo leuk! Dat laat jij maar weer eens goed zien. Erg mooi, en origineel uitgewerkt! Heel erg leuk dat weer met ons meedoet!!Groetjes Cornelie
Ik vind je kaart in pastel prachtig, mooie stempel!Fijn dat je weer meedoet, Angèle!Groetjes, Marjan
Wat een geweldige uitwerking heb je gemaakt Angele! Super lift!!!Groetjes Ellen
Geweldige scraplift-kaart, en zo mooi gedaan met die pasteltinten! Vind je kaartjes altijd enorm inspirerend!!! Liefs, Natalie
Super mooi!!En dat papier blijft ook gewoon gaaf!Mooie uitwerking hoor :DGroetjesVera
Een originele welkomstkaart voor een lieve baby. Leuk met de slingers, mooie kleuren ook!Groetjes, Judith
Top zeg! Ik vind je papierkeuze erg mooi en wat zijn die vlaggetjes leuk. Hele mooie lift Angele en leuk dat je weer meedoet!Groetjes, Jose
Super! Zijn die vlaggetjes nu opgeplakt of gestempeld? Of beiden? Nou ja, hoe dan ook, ik vind ze prachtig op de kaart staan.
Je lift kaart is super mooi Angèle, prachtig papier en leuke slingertjes.Groetjes van Jacqueline
Mooi kaartje, erg leuk gedaan.
Darling! ! Love it!
Wederom een juweeltje Angele blijf fan van je kaarten.
toppertje!
Een reactie posten
14 opmerkingen:
Wat een gave uitwerking Angele, WEER ;). Ben wel weg van jouw liftkaarten!
Bedankt weer voor het meedoen en tot de volgende keer!
Ja, je kan alle kanten op met deze lift, zo leuk! Dat laat jij maar weer eens goed zien. Erg mooi, en origineel uitgewerkt! Heel erg leuk dat weer met ons meedoet!!
Groetjes Cornelie
Ik vind je kaart in pastel prachtig, mooie stempel!
Fijn dat je weer meedoet, Angèle!
Groetjes, Marjan
Wat een geweldige uitwerking heb je gemaakt Angele! Super lift!!!
Groetjes Ellen
Geweldige scraplift-kaart, en zo mooi gedaan met die pasteltinten! Vind je kaartjes altijd enorm inspirerend!!! Liefs, Natalie
Super mooi!!
En dat papier blijft ook gewoon gaaf!
Mooie uitwerking hoor :D
Groetjes
Vera
Een originele welkomstkaart voor een lieve baby. Leuk met de slingers, mooie kleuren ook!
Groetjes, Judith
Top zeg! Ik vind je papierkeuze erg mooi en wat zijn die vlaggetjes leuk. Hele mooie lift Angele en leuk dat je weer meedoet!
Groetjes, Jose
Super! Zijn die vlaggetjes nu opgeplakt of gestempeld? Of beiden? Nou ja, hoe dan ook, ik vind ze prachtig op de kaart staan.
Je lift kaart is super mooi Angèle, prachtig papier en leuke slingertjes.
Groetjes van Jacqueline
Mooi kaartje, erg leuk gedaan.
Darling! ! Love it!
Wederom een juweeltje Angele blijf fan van je kaarten.
toppertje!
Een reactie posten