donderdag 12 januari 2012

Liftchallenge #7

Een vrolijke drieluik-kaart om te liften. Echt mijn kleurtjes en papier waar ik van hou!



Maar voor mijn uitwerking koos ik ditmaal pasteltinten
.

Groetjes, Angèle

14 opmerkingen:

Nadine zei

Wat een gave uitwerking Angele, WEER ;). Ben wel weg van jouw liftkaarten!

Bedankt weer voor het meedoen en tot de volgende keer!

Cornelie zei

Ja, je kan alle kanten op met deze lift, zo leuk! Dat laat jij maar weer eens goed zien. Erg mooi, en origineel uitgewerkt! Heel erg leuk dat weer met ons meedoet!!
Groetjes Cornelie

Marjan zei

Ik vind je kaart in pastel prachtig, mooie stempel!
Fijn dat je weer meedoet, Angèle!

Groetjes, Marjan

Ellen zei

Wat een geweldige uitwerking heb je gemaakt Angele! Super lift!!!
Groetjes Ellen

Natalie zei

Geweldige scraplift-kaart, en zo mooi gedaan met die pasteltinten! Vind je kaartjes altijd enorm inspirerend!!! Liefs, Natalie

Vera zei

Super mooi!!
En dat papier blijft ook gewoon gaaf!
Mooie uitwerking hoor :D

Groetjes

Vera

Judith zei

Een originele welkomstkaart voor een lieve baby. Leuk met de slingers, mooie kleuren ook!
Groetjes, Judith

José zei

Top zeg! Ik vind je papierkeuze erg mooi en wat zijn die vlaggetjes leuk. Hele mooie lift Angele en leuk dat je weer meedoet!
Groetjes, Jose

liszha zei

Super! Zijn die vlaggetjes nu opgeplakt of gestempeld? Of beiden? Nou ja, hoe dan ook, ik vind ze prachtig op de kaart staan.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je lift kaart is super mooi Angèle, prachtig papier en leuke slingertjes.
Groetjes van Jacqueline

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Mooi kaartje, erg leuk gedaan.

cnelson zei

Darling! ! Love it!

anja curvers zei

Wederom een juweeltje Angele blijf fan van je kaarten.

Margot zei

toppertje!