Ook een andere invulling van de vlinder. Leuk!! Heerlijke vrolijke kleuren, lief vogeltje! Mooie lift! Erg leuk dat je weer meedoet Angèle!! Groetjes Cornelie
Ontzettend leuk Angèle! Ik vind de kleuren spatten. Mooi de groene bloem uit ribbelkarton. Zou ik ook eens wat vaker moeten gebruiken, het geeft zo'n mooi effect. Prachtlift! Leuk dat je weer meedoet! Groetjes, Jose
Ha Angele, ik dacht al wanneer zien we een kaart van een van onze trouwe deelneemsters ;)! Hij is weer erg leuk geworden, schattig vogeltje, mooie kleurtjes, ik word er vrolijk van!
11 opmerkingen:
Ook een andere invulling van de vlinder. Leuk!!
Heerlijke vrolijke kleuren, lief vogeltje! Mooie lift!
Erg leuk dat je weer meedoet Angèle!!
Groetjes Cornelie
Ontzettend leuk Angèle! Ik vind de kleuren spatten. Mooi de groene bloem uit ribbelkarton. Zou ik ook eens wat vaker moeten gebruiken, het geeft zo'n mooi effect. Prachtlift!
Leuk dat je weer meedoet!
Groetjes, Jose
Ha Angele, ik dacht al wanneer zien we een kaart van een van onze trouwe deelneemsters ;)! Hij is weer erg leuk geworden, schattig vogeltje, mooie kleurtjes, ik word er vrolijk van!
Tot de volgende lift ;)
Wat een gaaf kaartje, leuk met die vogel! Groetjes Gemma
Mooi, vrolijk kaartje !!! Leuk dat je een vogeltje als middelpunt hebt gebruikt.
Groetjes Berdien
gaaf! helemaal leuk deze papiercombinatie!
een heel vrolijk en super mooi kaartje!
Groetjes van Jacqueline
Ow wat heb je er een mooie lift van gemaakt!
Leuk! En echt je eigen draai eraan gegeven met het vogeltje!
Echt een Angèle kaartje! Heel leuk die ribkarton bloem en het vogeltje! Leuk hoor dat je weer met ons meedoet!
Groetjes, Marjan
Leuke gedaan deze lift. Lief met dat vogeltje.
Een reactie posten