donderdag 26 januari 2012

Liftchallenge #8

Dit keer een mooie kaart van Ingrid Danvers om te liften.



Dit werd mijn kaartje:



Fijne dag, Angèle

11 opmerkingen:

Cornelie zei

Ook een andere invulling van de vlinder. Leuk!!
Heerlijke vrolijke kleuren, lief vogeltje! Mooie lift!
Erg leuk dat je weer meedoet Angèle!!
Groetjes Cornelie

José zei

Ontzettend leuk Angèle! Ik vind de kleuren spatten. Mooi de groene bloem uit ribbelkarton. Zou ik ook eens wat vaker moeten gebruiken, het geeft zo'n mooi effect. Prachtlift!
Leuk dat je weer meedoet!
Groetjes, Jose

Nadine zei

Ha Angele, ik dacht al wanneer zien we een kaart van een van onze trouwe deelneemsters ;)! Hij is weer erg leuk geworden, schattig vogeltje, mooie kleurtjes, ik word er vrolijk van!

Tot de volgende lift ;)

Gemma zei

Wat een gaaf kaartje, leuk met die vogel! Groetjes Gemma

Anoniem zei

Mooi, vrolijk kaartje !!! Leuk dat je een vogeltje als middelpunt hebt gebruikt.
Groetjes Berdien

Margot zei

gaaf! helemaal leuk deze papiercombinatie!

Jacqueline (Sjakkie) zei

een heel vrolijk en super mooi kaartje!
Groetjes van Jacqueline

Dora zei

Ow wat heb je er een mooie lift van gemaakt!

Gerdine zei

Leuk! En echt je eigen draai eraan gegeven met het vogeltje!

Marjan zei

Echt een Angèle kaartje! Heel leuk die ribkarton bloem en het vogeltje! Leuk hoor dat je weer met ons meedoet!


Groetjes, Marjan

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leuke gedaan deze lift. Lief met dat vogeltje.