Niet eentje, maar ongeveer 80-90 stuks telt deze krans. Het is dezelfde origami-ster uit de vorige post. Alleen heb ik daar de punten plat verwerkt en 8 punten gebruikt. Eerlijk gezegd ben ik een leek op origami gebied. Weet ook niet hoe deze ster heet? In september ben ik al begonnen met vierkantjes uit te ponsen, vouwen en plakken. Ik heb er heel wat restjes papier mee kunnen wegwerken;) Dit is het resultaat. Hij moet nog een plaatsje krijgen. Voorlopig hangt hij in onze hobbykamer.
Groetjes, Angèle
P.S. Ik ben er achter waar ik het model van deze ster vond:
http://papierenavonturen.blogspot.com/2009/12/kerststerren-in-actie-christmas-stars.html
Er staat een filmpje bij met duidelijke instructies.
23 opmerkingen:
Wat super mooi geworden. Hele mooie kleuren papier gebruikt.
Groetjes Fieneke
Wow, waanzinnig!
Ik weet een hele leuke workshop voor de komende DT dag Angele!!!;-)
We zullen vast vierkantjes uitstanzen.....
Groetjes Ellen
wauw! schitterend!
Ohhhh.... SUPERGAAF!!! Wat een mooi ding heb je hier gemaakt, zeg! Knap en ook zo netjes! Mooie tinten, ben er weg van.
Haha, Die Ellen, nou je weet het... als ze zelf ook maar vouwen ;)
Groetjes, Marjan
Dat meen je niet ...
Wat is 'ie mooi zeg!
Een echte 'blikvanger' ;)
MOOI!!! Vast veel werk maar de moeite meer dan waard!
Wow, dit is wel een hele mooie krans en wat een werk! Super! Groetjes Gemma
WOWZERS!! SO GORGEOUS!!!
Gaaaaaaaaaaaaaf!!!
Sjonge, mooi voor op de deur ofzo rond kerst :)
Super!
Grotejs
Vera
Mooi hoor! Heel mooie kleurschakering!
Wow, deze is super mooi!! Top top top!
Superduper!!! helemaal mooi! Wat een werk, geweldig gemaakt!!
Groetjes Cornelie
supermooie krans in prachtige stijlvolle kleuren!
Dank je wel voor het noemen van m'n blog, ben ik altijd blij mee ♥
heel erg mooi
apart
mooie papier keuze
origineel
eens iets anders
groetjes caroline
Zo zeg. Dat is een werk. Heel erg mooi geworden hoor. Als je er op uitgekeken raakt, kun je er volgen jaar tig Kerstkaarten mee maken, hi, hi. Ik heb vandaag op mijn blog trouwens mijn ster stap-voor-stap gezet. Kun je alsnog zien hoe ik die opgebouwd heb.
Groetjes
Jeetje wat een werk !!! Maar is hij dan ook PRACHTIG geworden !!
Groetjes Berdien
Wow!!!! Wat is je krans geweldig geworden! En wat een lovende reacties, dat zegt genoeg :)
Kom hem snel in het echt bewonderen!
Liefs Viv
Ik heb de laatste weken niet veel tijd, daarom schieten de commentaartjes er nogal eens bij in - maar nu kan ik het toch niet laten hoor: wat een prachtige krans!
Die krans ziet er super uit, heel mooi gemaakt.
Groetjes Ans
Wow wat een supergave krans Angele echt een prachtstuk daar gaan m'n vingers wel van jeuken zeg zoiets wil ik ook wel maken.En zoals Ellen al zegt toppertje voor de dt-dag moeten we die wel snel houden.
Wat is dit gaaf, ik ga even naar de link toe...super gedaan!
Wow!! Dit is écht mooi. Zou zo van de intratuin kunnen komen!
Het lijkt me erg veel werk, maar het resultaat is prachtig!! Complimenten!
Een reactie posten