maandag 31 oktober 2011

Halloween!

Wij vierden Halloween afgelopen vrijdagavond al met een gezellig etentje. Samen met mijn oudste broer, schoonzus en Carlo, mijn petekind. Hij is elf en maakte me hevig aan het schrikken door op deze manier aan de deur te verschijnen ;)  Voor Carlo had ik een kleine verrassing in de vorm van een Halloween-zakje (uit een van de vorige posten) met een masker, spinnetjes, een skelet-lollie en éénoog marshmallows.


Carlo zocht deze 'spooky' foto's uit en ik heb hem beloofd dat ik ze vandaag op mijn blog zou plaatsen.

Vorige week vierde ik ook mijn verjaardag en kijk eens naar deze mooie zelfgemaakte kaarten die ik kreeg van het DCL-team en van Marjan:



Nogmaals hartelijk dank meiden!

Groetjes, Angèle





7 opmerkingen:

Marjan zei

Haha, wat een prachtgie Halloween monster en dan met dat leuke zakje!! Ik herkende het aan de oogjes :)
Leuk om al je kaartjes hier te zien!

Groetjes, Marjan

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leuk, leuk dat Halloween hier ook steeds populairder wordt he!
Proficiat nog!

Viv zei

haha Carlo ziet er spooky uit :)
Leuke foto`s!!!

En wat ben je verwend met mooie kaartjes voor je verjaardag!

liefs Viv

cnelson zei

Such a fun post and lovely cards!!!

MirjamC zei

leuke halloween foto:)
nog gefeliciteerd met je verjaardag! wat een prachtige kaarten heb je gekregen!

Dora zei

Wat enorm gaaf, echt super!

anja curvers zei

Wow wat een gaaf halloweenmonster wat zul je geschrokken zijn.
Prachtig tasje maar dat had ik al gezegd.
En een hele mooie verzameling kaarten heb je gekregen zeg.