donderdag 6 oktober 2011

Lift-challenge #3

Het idee van Nadine en Cornelie slaat aan. Het was leuk om weer mee te doen!

José zocht ditmaal de te liften kaart uit. Ga er eens kijken.

Dit is het gekozen kaartje:


Het Kruidvat heeft een set gewilde kerst-stempels voor een zacht prijsje. Die wilde ik graag gebruiken;) Deze draai gaf ik er aan:


Een rood stiksel randje had er mooi bij gepast zie ik nu.

Fijne dag, Angèle

20 opmerkingen:

*mieke* zei

Erg mooi gedaan zeg! En die kerststemppels van de Kruidvat zien er super leuk uit...
Groetjes Mieke

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Gezellig kaartje!

Dora zei

Ik vind m helemaal super!

caroline zei

mooie kaarten
kocht ook de stempels in kruidvat
toffe hé !
wees vrij ook mijn blog eens te bezoeken en een reactie na te laten
groetjes uit belgie
caroline

Mieke zei

Wat een super mooie kaart!
Ik heb die kerststempel ook gebruikt ;)

Cornelie zei

Oh, Angele, wat heb je dat weer mooi gedaan!! erg mooi uitgewerkt! Die Santa doet goeie zaken, want ik heb z'n snoet al heel wat voorbij zien komen!!
Super dat je weer met ons meedoet!!
groetjes Cornelie

cnelson zei

Such a FABULOUS card! LOVE it so much!

Anoniem zei

Oooh prachtig !!!! Ja die kerstman is erg populair deze winter !! :-)
Groetjes Berdien

Marjan zei

Ik heb um ook zien liggen, twee zijn het er. Omdat ik dit jaar een hele serie kerstkaarten toch een beetje voorbij laat gaan niet aangeschaft. Maar jouw kaart is een erg mooie uitwerking van deze liftchallenge. Weer helemaal Angèle! Mooi van kleur en paperkeus ook!

Groetjes, Marjan

Viv zei

Wat een leuk kerstkaartje, en de stempels zijn ook super!!!
Een zigzag randje om de kaart was idd erg leuk geweest, kan nog altijd ;)

Liefs Viv

Judith zei

Ook ik vind je kaartje weer een super-kaart! Zo mooi gemaakt.

De stempel lijkt op een van een duur merk. Ik dacht ook eerst, dat je deze had. Leuke aanbieding van Kruidvat (-:

Fijne vrijdag alvast en wel te rusten voor straks!
Judith

Ans S. zei

Mooie kaart met een hele leuke stempel van de kerstman.

Groetjes Ans

Anneke zei

Dat heb ik ook vaak, dat ik pas op de foto ziet wat eraan ontbreekt :) Maar ik mis geen rood stikseltje hoor! Ik vind het een superkaart, heel mooie kleuren heb je gebruikt!

Margot zei

prachtige kaart! misschien kun je alsnog een rood stiksel toevoegen?

Gerdine zei

Leuk gedaan! Prima lift lijkt me zo! Ik ga toch eens kijken bij het kruidvat. Ik heb wel eens vaker een setje clear stemples daarvandaan gehad, maar vond de kwaliteit toen niet heel denderend. Ze vielen telkens van mijn acrylblok!

Anoniem zei

Oh dit is super de super de super!! Ik vind het een ge wel dige kaart! Prachtig papier dat je gebruikt hebt en de layout komt heel mooi uit!

Nadine zei

Deze vierkante versie vind ik ook weer prachtig Angele! Heel mooi uitgewerkt!

Bedankt voor het meedoen!

Ellen zei

Oh wow, die is echt geweldig!!!

Groetjes Ellen

José zei

Ja ik vind em top Angèle! De kerstman zie ik overal voorbij komen en ik vind hem hartstikke leuk. Mooi papier heb je gebruikt.
Leuk dat je weer meedoet met de liftchallenge!
Groetjes, Jose

anja curvers zei

Prachtig Angele en mooi zijn ze he die kerststempels op mijn blog zullen ze ook nog wel wat vaker voorbij gaan komen.