Zaterdag start met een schets van Miriam. En twee kaartjes die ik er mee maakte.
DCL wordt ditmaal door Digital Delights gesponsord. Hier kun je alles over deze sponsor lezen.
Ga ook eens kijken naar de mooie uitwerkingen van de overige teamleden. Misschien krijg je wel inspiratie om met ons mee te doen;)
Een fijne zaterdag, Angèle


11 opmerkingen:
Wow die bovenste kaart is echt tof!! Wat een mooi papier ook heb je daar gebruikt, hijs heel gaaf!
groetjes en een zonnig weekend!
vera
Allebei totaal anders qua uitstraling, maar erg mooi! De bovenste is mijn favoriet! Gaaf met die kleurtjes en de leuke boompjes.
Fijn weekend! Marjan
allebei heel verschillend en mooi gedaan
gr miriam
Twee mooie kaarten maar de bovenste vind ik het mooist.
Groetjes Ans
Beide zo anders maar ik vind ze allebei heel erg mooi!
Groetjes Cornelie
Wat een diversiteit, de onderste vind ik helemaal top!
je hebt weer twee prachtige kaarten gemaakt en heel verschillend!
Beide kaarten zijn heel mooi maar d ebovenste blijft favorite hebhet papier zelf ook nog liggen maar vindt het vaak te mooi om te gebruiken
groetjes yvon
Ik vind je kaart super! Die bomen vind ik onwijs gaaf en het papier ook. Topper.
Liefs, Jose
En dan had ik het over de bovenste he, dat is duidelijk mijn favoriet!
These are just LOVELY!
Een reactie posten