vrijdag 28 oktober 2011

DCL #114

Zaterdag start met een schets van Miriam. En twee kaartjes die ik er mee maakte.



DCL wordt ditmaal door Digital Delights gesponsord. Hier kun je alles over deze sponsor lezen.



Ga ook eens kijken naar de mooie uitwerkingen van de overige teamleden. Misschien krijg je wel inspiratie om met ons mee te doen;)

Een fijne zaterdag, Angèle

11 opmerkingen:

Vera zei

Wow die bovenste kaart is echt tof!! Wat een mooi papier ook heb je daar gebruikt, hijs heel gaaf!

groetjes en een zonnig weekend!

vera

Marjan zei

Allebei totaal anders qua uitstraling, maar erg mooi! De bovenste is mijn favoriet! Gaaf met die kleurtjes en de leuke boompjes.

Fijn weekend! Marjan

miriam zei

allebei heel verschillend en mooi gedaan
gr miriam

Ans S. zei

Twee mooie kaarten maar de bovenste vind ik het mooist.

Groetjes Ans

Cornelie zei

Beide zo anders maar ik vind ze allebei heel erg mooi!
Groetjes Cornelie

Dora zei

Wat een diversiteit, de onderste vind ik helemaal top!

MirjamC zei

je hebt weer twee prachtige kaarten gemaakt en heel verschillend!

Stampidoe@gmail.com zei

Beide kaarten zijn heel mooi maar d ebovenste blijft favorite hebhet papier zelf ook nog liggen maar vindt het vaak te mooi om te gebruiken

groetjes yvon

José zei

Ik vind je kaart super! Die bomen vind ik onwijs gaaf en het papier ook. Topper.
Liefs, Jose

José zei

En dan had ik het over de bovenste he, dat is duidelijk mijn favoriet!

cnelson zei

These are just LOVELY!