Zaterdag! Dat betekent een nieuwe uitdaging bij DCL. Een vrolijke schets met een vlaggenlijn.
Dit werd mijn kaartje:
In2stamps is onze nieuwe sponsor. Op het DCL-blog stellen ze zich voor. En de prijs? Een kadobon van 10 euro te besteden in de webwinkel.
Als je al bij DCL bent geweest vanmorgen dan heb je vast het nieuws al gelezen. Ons team werd uitgebreid met twee enthousiaste meiden; José en Margot. Super!
Een fijne zaterdag! Geniet van een zonnig weekend!
Groetjes, Angèle


14 opmerkingen:
Leuk kaartje!
Wat een goede uitwerking van de sketch, een mooie interpretatie van die vlaggetjes!!!
Leuke interpretatie van de sketch! Mooi!!!
Genius!!! LOVE it!!!
Poeh, moeilijk schets hoor !! Maar ik vind jouw uitwerking wel heel mooi en apart !
Groetjes Berdien
weer een te gek leuk kaartje!!!
Wat een mooie kaart met de letters! De kleuren zijn ook perfect gekozen!
Ik vind het een superleuke uitwerking. Heel leuk geinterpreteerd; ik was er niet opgekomen. Leuk dat je vlaggetjes op de letters hebt geplaatst.
Groetjes, Jose
Je hebt de sketch heel leuk uitgewerkt, ziet er mooi uit.
Groetjes Ans
Wat is dit een leuke, mooie, creatieve kaart! Super gewoon!
Wat een leuke kaart en hoe origineel!! Ben helemaal gek op die vlaggetjes :)
Liefs Viv
Wat een gave sketch en wat een super uitwerking!
Geweldige uitbreiding van het DT team! Heel erg leuk!!
Groetjes Cornelie
Gefeliciteerd met jullie top aanwinsten voor het DT!
Ik moet zeggen, dat ik deze sketch erg leuk vind, net als jouw prachtige kaart! Super mooi!!
Groetjes, Judith
Ik vond je sketch zo leuk, dat ik besloten heb om ook mee te doen (-: Heb net op de valreep mijn kaart geplaatst.
Groetjes, Judith
Een reactie posten