zaterdag 8 oktober 2011

DCL # 111

Geen schets ditmaal. Ellen bedacht een Halloween- of herfstchallenge. De bedoeling is om de kleuren paars, oranje, groen, zwart en/of kraft te gebruiken. Halloween hoeft dus niet. Herfst is ook prima!
DCL wordt gesponsord door Robyn's Fetish. Daar mochten we een digi-afbeelding uitzoeken om te gebruiken. Ik koos voor deze Boo word art.



Fijne zaterdag, Angèle

5 opmerkingen:

Marjan zei

Onwijs leuk zakje heb je gemaakt voor dit thema. Leuke stempel en wat grappig met die oogjes!

Groetjes, Marjan

Dora zei

Wat een leuke kaart, ik zou niet kunnen werken met deze kleuren, alleen dan het oranje bruin, maar geen groen haha, jij hebt het weer super gedaan!

Viv zei

Wat een leuke tag, die oogjes zijn super :)
En die muisjes op de voorgrond zijn heerlijk hmmmmmm!

Liefs Viv

Cornelie zei

Errûg leuk je tasje!!
Groetjes Cornelie

MirjamC zei

het is al weer een tijdje geleden dat ik jouw blog hebt bezocht...wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt angele! en ook dit tasje is super leuk!