De schets komt van Marianne Een fijne schets om mee te werken.
Dit werd mijn vrolijke kaartje (Random, Crate Paper).
DCL wordt ditmaal gesponsord door PaperCraftHobby:
Deze schets leverde prachtige kaartjes op! Hier kun je ze bekijken.
Afgelopen week mocht ik gastblogger zijn bij Inge van BlogBlom. Mocht je het hebben gemist kun je het hier lezen en bekijken (even scrollen). Nogmaals hartelijk dank Inge... ik vond het een eer om mee te werken.
Nog een nieuwtje...ik won de liftchallenge #2 bij Nadine en Cornelie. Ik mag voor challenge #5 een kaartje aandragen dat gelift gaat worden. Leuk!
Fijn weekend, Angèle
Bedankt voor jullie leuke berichtjes. Het wordt gewaardeerd!


11 opmerkingen:
Wat een aparte schets!
Mooie uitwerking en wat een prachtig papier van Crate.
Mooie kaart!! Leuk met dat patchwork en natuurlijk de vlaggetjes en de cupcake!! Altijd leuk!!
Heel leuk dat je de liftkaart wil uitzoeken!!!
Fijne dag!
Groetjes Cornelie
ik vind 't kaartje geweldig! gaaf al die verschillende printjes op 1 kaart!
Echt zo;n superleuke kaart weer!
En gefeliciteerd met het winnen van de challenge, helemala terecht hoor! Die van jou was echt gaaf!
Ik wens je een zonnige dag!
Groetjes
Vera
Gaaf zeg, je kaart! Leuk dat je die vlaggenlijnen zo door laat lopen, dat verbindt echt de cirkel met de rest. Mooie cupcake!
Ik las je verhaal bij Inge, heel leuk! Ook dat je de liftchallenge won, gefeliciteerd! Het was/is dan ook een superkaartje!
Groetjes, Marjan
Wat een geweldig leuke kaart moeders, helemaal mijn smaak :)
Ben helemaal weg van het papier, nogmaals bedankt.
Liefs viv
Super mooie kaart en wat heb je schitterend papier gebruikt.
Groetjes Ans
Beste Angele,
Dank je wel voor je leuke reactie op mijn kerstkaart!
Het rode stiksteekje zat al voorgedrukt op het papier, leuk he!
Dan weet je dat ook weer :)
Groetjes,
Vera
Absolutely LOVELY in EVERY way!
Wat een mooie uitwerking!!! Ben helemaal weg van het patchwork-effect, ben benieuwd hoe je dat gemaakt hebt! Liefs, Natalie
Wat een prachtig mooi kaartje!
Een reactie posten