zaterdag 17 september 2011

DCL #108

Anja bedacht een leuke challenge: lift een kaartje van een design-lid van het DCL-team.
Ik koos een label van Anja. Anja is zeer geliefd als het op liften aankomt. Er zijn meerderen in ons team die uit haar collectie kaarten een voorbeeld kozen. Ga maar eens kijken naar de prachtige voorbeelden op het DCL-blog.
Dit is Anja's label:


En dit werd mijn kaartje:


DCL wordt gesponsord door de Scrapheap


Voor de prijs verwijs ik jullie weer graag naar DCL.

Bedankt voor jullie enthousiaste reactie's op mijn gelifte kaartje 'live out loud'!

Fijn weekend, Angèle

14 opmerkingen:

Marjan zei

Ik zag bij Anja net jouw kaart, die zij gelift heeft. Leuk idee!
Mooie uitwerking heb jij ervan gemaakt, je ziet de kaart er wel in terug, maar toch is het heel anders. Erg gaaf!

Jammer dat je de kaart niet kan vergroten, ik kan het namelijk zelf wel, dat Blogger...

Groetjes, Marjan

anja curvers zei

Toppertje weer Angele vind de jouwe veel mooier dan de mijne. Hoop dat deze challenge inderdaad aanslaat ben zo benieuwd.

Vera zei

Echt helemaal geweldig deze kaart :)
Zo mooi met die doily en de tekst is ook erg mooi!

Leuk die liftchallenge zeg!

Groetjes

Vera

Cornelie zei

Mooi!! Erg goed gedaan!! Ziet er TipTop uit!!
Leuke challenge, maar dat is niet zo gek met een eigen liftchallenge blog natuurlijk!!
Groetjes Cornelie

José zei

Ik vind het een topchallenge. Liften is helemaal in. Of ik de tijd heb weet ik niet. Ik vind jouw lift super gedaan! Erg mooi.
Groetjes, jose

Viv zei

Wat een gave kaart, mam!! Super gelift :)
De kleuren zijn geweldig, ik hou ervan!!

Liefs Viv

cnelson zei

Love Anja's work and your take on it is just FABULOUS! LOVE it!

Ans S. zei

Je label ziet er toppie uit, heel mooi nagemaakt.

Groetjes Ans

caroline zei

mooie kaartjes
wees vrij ook mijn blog eens te bezoeken
groetjes uit watou
caroline

Judith zei

Wat een prachtig kaartje is het geworden!! Mooie kleuren heb je gebruikt!

Groetjes Judith

Marit zei

Ik ben helemaal weg van je kaartje! De kleuren, de grote letters (gestempeld of rubons?) HEt is echt prachtig!

*mieke* zei

Hele mooie kaart heb je ervan gemaakt Angele!
Groetjes Mieke

Petra zei

ik heb eens rond gesnuffeld op je blog.
Het ziet er allemaal heel mooi uit.
ik ben volger geworden.
dus kom zeker nog vaker kijken.
groetjes Petra

Anoniem zei

Ik vind het een super kaart geworden, echt ge wel dig!!