Anja bedacht een leuke challenge: lift een kaartje van een design-lid van het DCL-team.
Ik koos een label van Anja. Anja is zeer geliefd als het op liften aankomt. Er zijn meerderen in ons team die uit haar collectie kaarten een voorbeeld kozen. Ga maar eens kijken naar de prachtige voorbeelden op het DCL-blog.
Dit is Anja's label:
En dit werd mijn kaartje:
DCL wordt gesponsord door de Scrapheap
Voor de prijs verwijs ik jullie weer graag naar DCL.
Bedankt voor jullie enthousiaste reactie's op mijn gelifte kaartje 'live out loud'!
Fijn weekend, Angèle

14 opmerkingen:
Ik zag bij Anja net jouw kaart, die zij gelift heeft. Leuk idee!
Mooie uitwerking heb jij ervan gemaakt, je ziet de kaart er wel in terug, maar toch is het heel anders. Erg gaaf!
Jammer dat je de kaart niet kan vergroten, ik kan het namelijk zelf wel, dat Blogger...
Groetjes, Marjan
Toppertje weer Angele vind de jouwe veel mooier dan de mijne. Hoop dat deze challenge inderdaad aanslaat ben zo benieuwd.
Echt helemaal geweldig deze kaart :)
Zo mooi met die doily en de tekst is ook erg mooi!
Leuk die liftchallenge zeg!
Groetjes
Vera
Mooi!! Erg goed gedaan!! Ziet er TipTop uit!!
Leuke challenge, maar dat is niet zo gek met een eigen liftchallenge blog natuurlijk!!
Groetjes Cornelie
Ik vind het een topchallenge. Liften is helemaal in. Of ik de tijd heb weet ik niet. Ik vind jouw lift super gedaan! Erg mooi.
Groetjes, jose
Wat een gave kaart, mam!! Super gelift :)
De kleuren zijn geweldig, ik hou ervan!!
Liefs Viv
Love Anja's work and your take on it is just FABULOUS! LOVE it!
Je label ziet er toppie uit, heel mooi nagemaakt.
Groetjes Ans
mooie kaartjes
wees vrij ook mijn blog eens te bezoeken
groetjes uit watou
caroline
Wat een prachtig kaartje is het geworden!! Mooie kleuren heb je gebruikt!
Groetjes Judith
Ik ben helemaal weg van je kaartje! De kleuren, de grote letters (gestempeld of rubons?) HEt is echt prachtig!
Hele mooie kaart heb je ervan gemaakt Angele!
Groetjes Mieke
ik heb eens rond gesnuffeld op je blog.
Het ziet er allemaal heel mooi uit.
ik ben volger geworden.
dus kom zeker nog vaker kijken.
groetjes Petra
Ik vind het een super kaart geworden, echt ge wel dig!!
Een reactie posten